کد خبر : 1454461 | 25 مرداد 1396 ساعت 11:50 | 22.8K بازدید | 0 دیدگاه

دی سوزا امید اصلی ربروف مقابل پرسپولیس

ستاره برزیلی الاهلی پا به توپ شد

خرید جنجالی باشگاه عربستانی بلافاصله بعد از ورود به جده در تمرینات الاهلی پا به توپ شد تا برای بازی حساس با قهرمان ایران در لیگ قهرمانان آماده شود.

به گزارش "ورزش سه"، لئوناردو داسیلوا بهترین گلزن فصل گذشته پارتیزان بلگراد در لیگ صربستان با هزینه ای چند میلیون یورویی به باشگاه الاهلی پیوست تا با قراردادی دو ساله پیراهن شماره 42 این تیم محبوب شهر جده را برتن کند. خریدی که با توجه به پرونده کیفری و منجر به قتل عمد او در برزیل برای ورود به خاک عربستان با مشکلات زیادی روبرو شده بود سرانجام این مجوز را دریافت کرد تا امید اول گلزنی تیم در لیگ عربستان و آسیا باشد.

 

1235381


روزنامه عکاظ امروز در گزارشی از اضافه شدن داسیلوا به جمع بازیکنان الاهلی نوشت:« مهاجم برزیلی به عنوان آخرین خرید تابستانی به جمع شاگردان سرگئی ربروف اضافه شد تا در آستانه بازی هفته دوم با الفتح همچنین بازی حساس با پرسپولیس در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا یکی از امیدهای اصلی مربی اوکراینی برای نجات الاهلی از بحران قلمداد شود».


نکته جالب در خصوص داسیلوا به حضور دسته جمعی مالکان متمول باشگاه در اولین جلسه تمرینی این بازیکن سرشناس با سایر بازیکنان الاهلی در زمین اختصاصی در شهر جده برمی گشت که نشان می داد اضافه شدن داسیلوا به سبزپوشان از اهمیت بسیار بالایی برای این باشگاه برخوردار است.

 

1235382

 

1235383

دیدگاه‌ها