کد خبر : 1454789 | 26 مرداد 1396 ساعت 19:30 | 4.6K بازدید | 0 دیدگاه

سپاهان، تراکتورسازی، سپیدرود و پیکان

چهار تیم لیگ برتری به دنبال اولین برد

از میان شانزده تیم حاضر در لیگ برتر، چهار تیم هنوز طعم کسب پیروزی را نچشیده اند و در چهارمین دیدار خود به دنبال اولین برد هستند.

چهار تیم لیگ برتری به دنبال اولین برد 

به گزارش "ورزش سه"، هفته چهارم لیگ برتر در حالی آغاز می شود که چهار تیم هنوز موفق به کسب  اولین برد خود نشده اند  و به همین دلیل در بازی های این هفته به دنبال آغاز خبرهای خوب هستند. 


سپاهانی ها را می توان یکی از تیم های مهم این لیست دانست، زردپوشان  در تاریخ لیگ برتر یکی از تیم های مدعی رسیدن به عنوان قهرمانی بودند و در سه دیداری که تاکنون برگزار کردند، به یک شکست و دو تساوی رسیدند و در دربی اصفهان سخت به دنبال رسیدن به اولین برد هستند تا هم نتیجه دربی را از آن خود کنند و هم به اولین پیروزی برسند. 


تراکتورسازان یکی دیگر از تیم های ناکام لیگ پیش رو محسوب می شوند، آنها که تا دقایقی دیگر در برابر نفت تهران قرار می گیرند تا کنون به سه شکست پیاپی رسیدند و عزم خود را جزم کردند تا در دیدار امروز بالاخره طلسم خود را شکسته و اولین امتیازهای لیگ هفدهم را به دست بیاورند. 


سپیدرود رشت در اولین حضور خود در لیگ برتر تاکنون نتوانسته خود را تیمی شگفتی ساز نشان دهد، آنها نیز به مانند تراکتوری ها جز سه شکست پیاپی، خاطره دیگری از لیگ هفدهم ندارند و به همین دلیل با امید به اولین پیروزی به مصاف خودروسازان خواهند رفت. 


پیکانی ها نیز آخرین تیم این لیست هستند که سه بازی اخیر خود را با ناکامی پشت سر گذاشتند نکته جالب در این باره اینکه آنها در دیداری به میدان خواهند رفت که حریفی مشابه با خود دارند، شاگردان جلالی در این بازی به مصاف سپیدرود خواهند رفت که آنها نیز تاکنون طعم پیروزی را نچشیدند.

دیدگاه‌ها