کد خبر : 1455314 | 29 مرداد 1396 ساعت 00:16 | 60.6K بازدید | 3 دیدگاه

عبور از کره جنوبی برای رسیدن به استرالیا

صعود بسکتبال ایران به فینال کاپ آسیا

تیم ملی بسکتبال ایران توانست با شکست کره جنوبی به فینال کاپ آسیا راه پیدا کند.

صعود بسکتبال ایران به فینال کاپ آسیا

به گزارش "ورزش سه"، تیم های ملی بسکتبال ایران و کره جنوبی از ساعت 22:30 در چارچوب نیمه نهایی رقابت های کاپ آسیا به مصاف یکدیگر رفتند. مهران حاتمی مثل بازی های قبلی تصمیم گرفت به واسطه توانایی های حامد حدادی زیر سبد از او در تمام دقایق بازی استفاده کند و سایر نفراتی هم که بیشتر در زمین بودند، اوشین ساهاکیان، ارسلان کاظمی، بهنام یخچالی، محمد جمشیدی و سجاد مشایخی بودند.


کوارتر اول این دیدار برای آسمان خراش های ایران رویایی رقم خورد و شاگردان مهران حاتمی با نتیجه 30 بر 13 برنده این کوارتر شدند. بعد از این شکست سنگین در وقت اول، چشم بادامی ها با دفاع خوب توانستند فاصله را در کوارتر دوم به عدد 6 رساند تا نیمه اول 39 بر 33 به سود کشورمان به پایان برسد.


بازی در کوارتر سوم نیز با برتری کره ای ها همراه بود تا در کوارتر آخر شاهد یک جنگ واقعی باشیم. در نهایت با نمایش خوب حامد حدادی و یارانش در کوارتر پایانی ایران توانست 87 بر 81  به برتری برسد و به فینال کاپ آسیا راه پیدا کند.


ایران باید فردا شب از ساعت 22:30 به وقت تهران در فینال مسابقات به مصاف استرالیا برود و دیدار رده بندی نیز بین کره جنوبی و نیوزلند برگزار می شود.

دیدگاه‌ها