کد خبر : 1456298 | 01 شهریور 1396 ساعت 11:52 | 18.3K بازدید | 0 دیدگاه

جر و بحث ستاره عراقی با مهاجم ذوب آهن

چرا کرار دوباره عصبانی شد؟

هافبک عراقی تیم نفت آبادان در پایان دیدار تیمش مقابل ذوب آهن ثانیه هایی با مرتضی تبریزی جر و بحث کرد.

چرا کرار دوباره عصبانی شد؟

به گزارش "ورزش‌سه"، کرار جاسم هافبک عراقی که چند سالی است در فوتبال ایران حضور دارد و امسال برای نفت آبادان بازی می کند، توانسته عملکرد خوبی در 5 هفته ابتدایی لیگ از خود برجای بگذارد. کرار در سال های گذشته به حاشیه سازی معروف بوده اما امسال با حضور در نفت آبادان و کار کردن با فراز کمالوند که رفاقت نزدیکی با او دارد، شرایط برای او فرق می کند.


کرار جاسم بدون حاشیه در نفت آبادان کارش را دنبال می کند و مساله خاصی در هفته های گذشته پیش نیامده است. جالب اینکه هافبک عراقی یکی از بهترین بازیکنان نفت آبادان در هفته های ابتدایی لیگ برتر نیز بوده است. با این وجود کرار روز گذشته در پایان دیدار با ذوب آهن عصبانی شد و با مهاجم حریف درگیری لفظی پیدا کرد.


هافبک عراقی در جریان بازی با ذوب آهن از خطاهای پی در پی بازیکنان ذوب آهن عصبانی شده بود و به همین خاطر حتی از زدن پنالتی نیز امتناع کرد و توپ را به شیمبا سپرد. 


در پایان دیدار نفت آبادان و ذوب آهن هنگام خروج از زمین درست در لحظه ای که مرتضی تبریزی و کرار جاسم از اتفاقات بازی عصبانی بودند، با یکدیگر روبه رو شدند. حرف های رد و بدل شده میان این دو بازیکن باعث شد تا آنها ثانیه هایی به جر و بحث بپردازند و در نهایت با دخالت حاضران این ماجرا ختم به خیر شود.

دیدگاه‌ها