کد خبر : 1456849 | 04 شهریور 1396 ساعت 10:29 | 9.6K بازدید | 0 دیدگاه

اسدی و اسکندانی راهی فینال B شدند

مجللی به فینال A صعود کرد

در ادامه رقابت‌های قهرمانی جهان ملی‌پوش کانو کانادایی ایران در جمع ۹ قایقران برتر دنیا قرار گرفت.

مجللی به فینال A صعود کرد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، مسابقات قایقرانی آب‌های آرام قهرمانی جهان از اول شهریور در شهر راچیسه جمهوری چک آغاز شده‌است و ملی‌پوشان ایران هم در بخش‌های مختلف به آب زده‌اند. فرزین اسدی در کایاک یکنفره ۱۰۰۰ متر مردان در رده پنجم قرار گرفت و به نیمه نهایی راه یافت، اسدی در نیمه نهایی چهارم و راهی فینال B شد.


عادل مجللی در دور مقدماتی کانوی یکنفره ۲۰۰ متر در رده نخست قرار گرفت و مستقیما به فینال A صعود کرد. کیا اسکندانی در دور مقدماتی کانوی یکنفره ۱۰۰۰ متر با قرار گیری در رتبه سوم به نیمه نهایی راه یافت. اسکندانی در دور نیمه نهایی هفتم شد و به فینال B راه پیدا کرد.


آرزو حکیمی در دورمقدماتی کایاک یکنفره ۵۰۰ متر بانوان هفتم و راهی نیمه نهایی شد. حکیمی اما در دور نیمه نهایی نهم شد و از دور رقابت ها کنار رفت. در کایاک دونفره ۱۰۰۰ متر مردان احمدرضا طالبیان و علی آقامیرزایی هفتم شدند و به نیمه نهایی راه یافتند. دردور نیمه نهایی اما قایق ایران با قرار گیری در رده هفتم از دور رقابت ها کنار رفتند.


در ادامه رقابت ها در بخش پاراکانو شهلا بهروزی راد در فینال A ماده KL۳ در رده پنجم جهان قرار گرفت و اسلام جاهدی با قرارگیری در رده پنجم فینال B ماده KL۲ مردان چهاردهم جهان شد.


در کایاک یکنفره ۲۰۰ متر بانوان آرزو حکیمی چهارم و راهی نیمه نهایی شد.


علی آقامیرزایی در کایاک یکنفره ۲۰۰ متر مردان ششم شد و به نیمه نهایی راه یافت.


آتنا رئوفی در کانوی یکنفره ۲۰۰ متر بانوان ششم شد و به نیمه نهایی صعود کرد.


در کانوی دونفره ۲۰۰ متر مردان علی اجاقی و عادل مجللی پنجم شدند و به نیمه نهایی راه یافتند.


در کایاک چهارنفره ۵۰۰ متر مردان تیم ایران با ترکیب علی آقامیرزایی، احمدرضا طالبیان، بابک دربان و پیمان قویدل هفتم شدند و به نیمه نهایی راه یافتند.


آرزو حکیمی در کایاک یکنفره ۱۰۰۰ متر هشتم شد و از دور رقابت ها کنار رفت.


این رقابت‌ها امروز ادامه پیدا می‌کند.


 

دیدگاه‌ها