کد خبر : 1456933 | 04 شهریور 1396 ساعت 15:19 | 13.9K بازدید | 0 دیدگاه

حشمت مهاجرانی به آمریکا می رود

سرمربی سابق تیم ملی دو دومین عمل جراحی

حشمت مهاجرانی گفت:«به زودی در ایالات متحده تحت عمل جراحی قرار خواهم گرفت.»

سرمربی سابق تیم ملی دو دومین عمل جراحی

به گزارش "ورزش سه"، حشمت مهاجرانی اولین سرمربی تیم ملی ایران در ادوار جام جهانی و یکی از پرافتخارترین مربیان ایرانی مدتی است که به دلیل بیماری در بیمارستان بستری است.
حشمت خان ابتدا در امارات متحده و در بیمارستان ایرانیان از ناحیه معده تحت عمل جراحی قرار گرفت؛ اما این مربی سرشناس و محبوب قرار است به زودی عمل جراحی دیگری را انجام بدهد.


مهاجرانی در رابطه با وضعیت بیماری و روند بهبودش گفت:« دو هفته قبل معده ام دچار درد و ناراحتی زیادی شد. به همین خاطر در بیمارستان ایرانیان دبی بستری شده و عمل جراحی کردم.»


سرمربی تیم ملی ایران در جام جهانی 78 همچنین گفت:« قرار است عمل جراحی مجددی انجام بدهم که به زودی در ایالات متحده این اتفاق رخ داده و دوباره تحت جراحی قرار می گیرم.»


او درباره شرایط جراحی اولش گفت:« در دبی پزشکان ایرانی برای من سنگ تمام گذاشتند و دوستانم زحمت زیادی کشیدند. می خواهم از تمام این عزیزان تشکر کنم.»


مهاجرانی با بیان اینکه رسانه ها و دوستانش در ایران در این مدت توجه زیادی به او داشته اند گفت:« در این مدت خیلی از رسانه ها و دوستان با اخبار و تماس هایشان حالم را پرسیدند و باید از همه آن ها به خاطر لطفشان تشکر کنم.»


حشمت مهاجرانی در حال حاضر در منزل دخترش در دبی استراحت کرده و روزهای بعد از جراحی اول را سپری می کند. قرار است او اواخر هفته جاری به امریکا سفر کند تا عمل جراحی دوم را انجام دهد.

دیدگاه‌ها