کد خبر : 1456974 | 04 شهریور 1396 ساعت 18:51 | 15.9K بازدید | 0 دیدگاه

سبزها مقهور ستاره لهستانی

برمن 0-2 بایرن؛ شکست نوری با پشت پای لواندوفسکی

بایرن مونیخ در دیداری که تا بیست دقیقه پایانی بدون گل دنبال می شد، به لطف درخشش لواندوفسکی توانست در زمین وردربرمن به یک پیروزی شیرین دست یابد.

برمن 0-2 بایرن؛ شکست نوری با پشت پای لواندوفسکی

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ که در هفته اول بوندسلیگا توانسته بود لورکوزن را در آلیانس آرنا 3-1 شکست دهد، به خانه وردربرمنی آمده  بود که در هفته نخست، بازی خود را به فرایبورگ واگذار کرده بود.

بایرن در 15 بازی قبلی خود در همه رقابت ها توانسته بود بر وردربرمن غلبه کند و الکس نوری امیدوار بود تا سبزها را پس از 15 بازی ناکامی، برای گرفتن  حداقل یک امتیاز هدایت کند.

 

 

1237637

 

 

بازی مطابق انتظار با هجوم های بایرن مونیخ آغاز شد و قرمزها دقیقه 6 تا آستانه زدن گل اول هم پیش رفتند اما ضربه فنی و کات دار روبن با دخالت گلر وردربرمن راهی کرنر شد.

روی همین کرنر، بایرن مونیخ نزدیک بود که به گل برسد اما ضربه تولیسو که با دفع ناقص گلر وردربرمن، روی شش قدم صاحب موقعت گلزنی شده بود، به تیر افقی دروازه برخورد کرد.

 

حملات بایرن ادامه داشت و میزبان کاملا در زمین خود محبوس شده بود.

دقیقه 9 روی همکاری لواندوفسکی و ویدال، بایرن یک بار دیگر صاحب بخت گلزنی شد اما ضربه ستاره شیلیایی بی دقت بود و به بیرون رفت.

 

برمن همچنان به سختی قادر بود روی دروازه بایرن مونیخ موقعیت ایجاد کند و این همچنان بایرنی ها بودند که کنترل بازی را در دست داشتند.

شوت آلابا در دقیقه 25 یک بخت دیگر برای مونیخی ها بود که با واکنش خوب پاولنکا، گلر برمن راهی به دروازه پیدا نکرد.

 

 

1237639

 

 

کمی بعد بالاخره وردربرمن توانست روی دروازه بایرن خطرساز شود. روی یک ضربه ایستگاهی، دلینی درون محوطه جریمه به توپ ضربه زد ولی این توپ توسط هوملس بلوکه شد. در ریباند نیز ضربه اگشتاین توسط زوله راهی کرنر شد.در این صحنه برمنی ها اعتقاد داشتند که توپ به دستان هوملس برخورد کرده و داور باید پنالتی می گرفت.

 

در دقایق پایانی نیمه اول، بایرن توسط ریبری یک بخت دیگر گلزنی را از دست داد؛ ضمن اینکه دقیقه 42 بایرنی ها اعتقاد داشتند که مدافع برمن درون محوطه از روی عمد به لواندوفسکی ضربه زده و باید به نفع شان پنالتی اعلام می شد که داور چنین اعتقادی نداشت. در نهایت نیمه اول بدون گل تمام شد.

 

نیمه دوم بازهم با برتری بایرن آغاز شد اما دفاع بسته برمن اجازه نداد که در ده دقیقه ابتدایی، خطر خاصی از سوی مونیخی ها ایجاد شود.

دقیقه 56 بود که تیاگو با پاس خوب خود ویدال را در موقعیت شوتزنی قرار داد اما ضربه این بازیکن با واکنش خوب پاولنکا مهار شد. 

 

 

1237643

 

 

بایرنی ها توپ را به خوبی بین یکدیگر ردو بدل می کردند و سانترهای خوبی هم روی دروازه ارسال می شد اما برمنی ها با دفاع فشرده اجازه باز شدن دروازه را نمی دادند.

سرانجام آنچلوتی برای تغییر روند بازی دقیقه 64 کینگزلی کومان را به جای روبن وارد زمین کرد و همین ستاره جوان فرانسوی دقیقه 72 پایه گذار گل اول بایرن شد.

 

 

1237644

 

 

یکی دو حرکت فریبنده از کومان در سمت راست محوطه جریمه برمن و ارسال پاس به دهانه دروازه با ضربه پشت پای تماشایی لواندوفسکی همراه بود تا بالاخره قفل دروازه میزبان باز شود.

 تنها دو دقیقه کافی بود تا لواندوفسکی خود و بایرن را دو گله کند. حرکت انفرادی او از بیرون محوطه جریمه شروع شد و با یک شوت زمینی دقیق که با پای چپ نواخته شده بود، توپ را از بین پاهای گلر برمن به قعر دروازه فرستاد تا برتری بایرن از حالت شکننده خارج شود.

 

در دقایق باقیمانده این بایرن بود که به خوبی توانست جریان بازی را کنترل کند و اجازه نداد برمن خطر خاصی روی دروازه نویر ایجاد کند. یکی دو موقعیت نصفه و نیمه هم توسط بایرن ایجاد شد که حاصلی نداشت.

داور بازی سه دقیقه نیز وقت اضافه برای نیمه دوم اعلام کرد که در این دقایق هم اتفاق خاصی رخ نداد و در نهایت بایرن موفق شد این بازی را 0-2 به سود خود خاتمه داده و 6 امتیازی شود.

دیدگاه‌ها