کد خبر : 1457066 | 05 شهریور 1396 ساعت 10:15 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی چلسی - اورتون

دو تیم چلسی و اورتون، امروز در ورزشگاه استمفوردبریج شهر لندن به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی چلسی - اورتون

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم در شرایطی متفاوت نسبت به فصل گذشته مقابل هم قرار می‌گیرند. آخرین باری که تافی ها در این ورزشگاه مقابل چلسی قرار گرفتند، با نتیجه 5-0 مقابل شاگردان کونته تحقیر شدند ولی آنها در تابستان تیم خود را تقویت کرده اندو ابزارها و سلاح‌های بیشتری نسبت به فصل گذشته در اختیار دارند.

 

1237731

 

 

از سوی دیگر اوضاع برای چلسی آنطور که باید پیش نرفته است. آنها مقابل برنلی در دیدار هفته اول شکست خوردند، هر چند که توانستند در ومبلی، تاتنهام را شکست دهند. با این حال تیم رونالد کومان می‌تواند کاملا این بازگشت چلسی به روند پیروزی را بهم بریزد.هفته پیش، شاگردان گواردیولا به سختی و در دقایق پایانی توانستند یک مساوی از اورتون بگیرند. حالا تافی ها تشنه کسب پیروزی هستند.

 

کونته امروز غایب بزرگی در ترکیب تیمش دارد. جدا از ادن هازارد که مدت هاست قادر به بازی کردن نیست، گری کیهیل، مدافع چلسی نیز همچنان 3 جلسه محرومیتی که به خاطر کارت قرمزش در دیدار مقابل برنلی گریبان گیرش شد را طی می‌کند. جدا از این دو نفر، دیگر بازیکنان تیم کاملا آماده هستند و کونته امروز می‌تواند از تیمو باکایوکو در ترکیب تیمش استفاده کند.

 

اورتون در سوی دیگر بازیکنان زیادی را به همراه ندارد. ساندرو رامریز، گایه، اشنایدرلین و .... ستاره هایی هستند که نمی‌توانند در این دیدار حساس شرکت کنند. در 6 تقابل اخیر دو تیم، 3 پیروزی برای چلسی، 2 پیروزی برای اورتون و  1 تساوی کسب شده که این نتایج نشان می‌دهد اورتون همواره تیم خطرناکی برای چلسی بوده است.

 

ترکیب احتمالی:

 

1237732

دیدگاه‌ها