کد خبر : 1457083 | 05 شهریور 1396 ساعت 10:32 | 20.9K بازدید | 0 دیدگاه

لیست کی روش بر اساس باشگاه ها

11 تیمی که هیچ نماینده ای در تیم ملی ندارند

لیست بازیکنان تیم ملی ایران برای دو بازی برابر کره و سوریه در حالی تکمیل شد که برخی باشگاه ها هیچ نماینده ای در این لیست ندارند.

به گزارش ورزش سه، کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران برای دو بازی باقیمانده مقدماتی جام جهانی لیست نفرات مورد نظرش را اعلام کرد.


البته آخرین لیستی که کی روش انتخاب کرده کمترین تغییرات را نسبت به بازی های قبلی دارد و تنها نکته قابل توجه آن دعوت نکردن از مسعود شجاعی و جایگزین شدن سامان قدوس است که برای اولین بار در اردوی تیم ملی ایران حضور خواهد یافت. همچنین دعوت از سردار آزمون  که در آخرین بازی روبین کازان دچار مصدومیت شد نیز از نکات جالب این لیست است.


تیم های بدون نماینده
برخی از تیم های باشگاهی هیچ نماینده ای درآخرین لیست تیم ملی ندارند. این در حالی است که دو بازی تیم ملی برابر کره و سوریه بازی های تشریفاتی برای تیم ملی ایران به حساب می آیند و این انتظار وجود داشت که کی روش بازیکنان بیشتری را در این دو بازی محک بزند.


ذوب آهن
یکی از این تیم ها ذوب آهن اصفهان است که در سال های اخیر حداقل یکی دو سهمیه در تیم ملی داشته است. بازیکنانی مانند رشید مظاهری دروازه بان این تیم و احسان پهلوان هافبک جوان ذوب آهن در مقاطع مختلف مورد توجه کی روش بوده اند؛ اما سرمربی تیم ملی در دو بازی تشریفاتی نیز ترجیح داده از این بازیکنان استفاده نکند.

 


پارس جنوبی
پارس جنوبی جم صدرنشین مسابقات لیگ برتر نیز هیچ نماینده ای در تیم ملی برای بازی برابر کره جنوبی و سوریه ندارد. از این تیم نیز محسن فروزان و ارسلان مطهری پیش از این سابقه حضور در اردوهای تیم ملی را داشته اند. با این وجود اما بازیکنان جوان این تیم که تا اینجا بازی های درخشانی ارائه کرده اند نتوانستند راهی به لیست کی روش پیدا کنند. 

 

1235749


تراکتورسازی
تراکتورسازی نیز بر خلاف دوره های قبلی بازیکنی در تیم ملی ندارد. در این تیم برخی بازیکنان سابقه حضور در اردوهای تیم ملی را دارند. محمد ایرانپوریان یکی از این بازیکنان است. در تراکتورسازی بازیکنانی مثل محمد ابراهیمی و مهدی کیانی نیز در این فصل نمایش خوبی داشته اند ضمن این که برخی جوانانی که گل محمدی در این فصل به کار گرفته بازیکنان با آینده ای هستند که شاید در اردوهای بعدی به لیست تیم ملی اضافه شوند.

 


تیم هایی که سهمی در تیم ملی ندارند
کارلوس کی روش تنها از 5 باشگاه داخلی  پرسپولیس، استقلال، سایپا، سپاهان و فولاد بازیکن به اردوی تیم ملی دعوت کرده و در کنار ذوب آهن، تراکتورسازی و پارس جنوبی هشت تیم دیگر نیز هیچ نماینده ای در تیم ملی برای این دو بازی ندارند.
صنعت نفت آبادان، استقلال خوزستان، پدیده ، سیاه جامگان،گسترش فولاد، سپیدرود، نفت تهران و پیکان تیم هایی هستند که در این دوره هیچ بازیکنی از آن ها توسط کارلوس کی روش به تیم ملی دعوت نشده است.

دیدگاه‌ها