کد خبر : 1457194 | 05 شهریور 1396 ساعت 18:40 | 20K بازدید | 0 دیدگاه

خونه به خونه 4 - صبای قم 0

لیگ یک/ برد بزرگ نکونام و خونه به خونه مقابل صبا

شاگردان جواد نکونام موفق شدند به پیروزی 4 گله مقابل صبای قم دست پیدا کنند.

لیگ یک/ برد بزرگ نکونام و خونه به خونه مقابل صبا

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مهم‌ترین مسابقات هفته سوم لیگ یک فوتبال تیم خونه به خونه که در دو بازی قبل به دو امتیاز رسیده بود از ساعت 17:30 امروز در ورزشگاه شهدای هفتم تیر بابل به مصاف صبای قمی رفت که به تازگی هومن افاضلی را روی نیمکت خود می‌دید.


حمیدرضا دیوسالار، مدافع فصل قبل صبا و فعلی خونه به خونه در دقیقه 33 ریباند ضربه سر قریشی روی کرنر قاسمی‌نژاد را تبدیل به گل کرد و 6 دقیقه بعد هم روح‌الله باقری با پاس در عرض زمینی رمضانی دومین گل این تیم را به ثمر رساند.


حمید کاظمی، مهاجم تعویضی خونه به خونه در دقایق 87 و 90 با یک پنالتی و شوت راه دور تماشایی دو گل زد تا نکونام و شاگردان‌اش نخستین برد فصل را با نتیجه 4 بر صفر جشن بگیرند.


میررسول حسینی، فرشاد فرجی، وفا هخامنش(16- محمد قریشی)، هادی خیری(80- مهران امیری)، حمیدرضا دیوسالار، مهدی حنفی، میلاد ابطحی، مهدی خیری، محمد قاسمی‌نژاد، مجتبی رمضانی و روح‌الله باقری(57- حمید کاظمی) بازیکنان خونه به خونه در این مسابقه بودند و برای صبا هم محمدرضا وفایی، داوود بهادری، مجتبی مبینی‌پور، مهدی جعفرپور، فردین باباجانی، مصطفی مهدوی(58- عرفان بادی)، مسعود ابرقویی، محمد عرب‌خراسانی، جهانگیر عسگری(63- رضا شکری)، حمیدرضا پاکیزه(56- علی امیری) و آرش عبدلی بازی کردند.

دیدگاه‌ها