کد خبر : 1457270 | 06 شهریور 1396 ساعت 08:58 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

مجللی: باورشان نمی شد یک ایرانی مدال گرفته باشد

روایت جالب پسر تاریخ ساز قایقرانی

دارنده اولین مدال تاریخ قایقرانی ایران در جهان معتقد است پتانسیل این رشته بیشتر از کسب یک مدال در جهان است.

روایت جالب پسر تاریخ ساز قایقرانی

به گزارش "ورزش سه"، مسابقات قهرمانی قایقرانی جهان در کشور چک یک سورپرایز ویژه برای ایران داشت که آن هم کسب مدال برنز توسط عادل مجللی در کانوی ۲۰۰ متر بود. 
این قایقران ایرانی که سابقه قهرمانی در آسیا را هم در کارنامه دارد، حالا به عنوان اولین مدال آور تاریخ این رشته در جهان آرزوهای بزرگتری را در سر می پروراند.


در ادامه مشروح صحبت های عادل مجللی با خبرنگار "ورزش سه" را بعد از کسب مدال برنز جهان می خوانید.

 


می دانستم توانایی تاریخ سازی را دارم


در ماه های اخیر تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتم و آماده حضور در مسابقات جهانی شده بودم. هدف گذاری من مسابقات جهانی بود و با هماهنگی مربی ام قرار شد برای مسابقات جهانی چک خودم را به اوج آمادگی برسانم. می دانستم که توانایی رسیدن به مدال را دارم و می توانم تاریخ ساز شوم. 

 


تجربه فینال جهانی را نداشتم


خدا را شکر به موفقیت رسیدم و ابتدا به عنوان نفر اول به فینال رسیدم. در فینال هم رقابت خیلی سختی بود. شاید در تصویر شما متوجه نشوید که چه کسی اول از خط پایان عبور می کند چون صدم ثانیه های مشخص می کند که چه کسی قهرمان است. من هم تا به حال تجربه حضور در فینال جهانی را نداشتم؛ اما با این وجود به عنوان نفر سوم از خط گذشتم و به مدال برنز رسیدم. 

 


مربی ام بود، نتیجه بهتری می گرفتم


مربی من حتی تا پراگ آمد؛ اما به خاطر مشکل ویزایی که داشت نتوانست به مسابقات بیاید و برگشت. حتما اگر او در این رقابت ها کنارم بود، نتیجه بهتری می گرفتم. مربی ام می توانست نکته های کلیدی تری به من بگوید. با این حال بازهم خدا را شکر می کنم که مدال خوشرنگی گرفتم. 

 

1237889

 


خارجی ها از موفقیت یک ایرانی تعجب کرده بودند


امیدوارم از این پس دید مسئولان ورزش به فدراسیون قایقرانی دید جهانی باشد. ما فدراسیونی هستیم که می توانیم رنکینگ کاروان ایران در بازی های آسیایی را ارتقا دهیم. امیدوارم کاری کرده باشم که در درجه اول دل مردم ایران را شاد کرده باشم. در درجه دوم هم امیدوارم به ورزشکاران قایقرانی این پیام را داده باشم که به عنوان یک ایرانی می توانند به سطح اول جهان برسند. در این مسابقات هم خیلی از ورزشکاران دیگر سراغ من آمدند و از اینکه ایران به مدال رسیده، تعجب کرده بودند و به من تبریک می گفتند.

 


بیشتر در شهر خودم تمرین می کنم


من بعد از المپیک حتی یک اردو هم نرفتم. وقتی با مربی و متخصص تغذیه صحبت کردم، صلاح دیدند که من زیاد در اردو نباشم. من فقط یک ماه قبل از عید به بوشهر رفتم و پارو زدم. خردادماه کاپ آسیا بودیم و بعد از آن هم یک ماه در شهر خودم یعنی بندر ترکمن بودم و تمرین می کردم. صلاح من این بود که در همان شهرستان خودم کار کنم. 

 


قول طلای بازی های آسیایی را نمی دهم


من هیچ قولی برای هیچ مدالی از جمله قهرمانی در بازی های آسیایی نمی دهم. فقط تلاش می کنم که بهترین نتیجه را در هر مسابقه ای که شرکت می کنم به دست آورم. البته همانطور که گفتم قایقرانی ایران پتانسیل درخشش در بازی های آسیایی را دارد.

دیدگاه‌ها