کد خبر : 1457557 | 07 شهریور 1396 ساعت 13:24 | 89K بازدید | 0 دیدگاه

رسانه های فدراسیون کشتی و وزارت ورزش کلید زدند؛

یورش سلطانی فر به مچ پای خادم!

رسانه های فدراسیون کشتی و وزارت ورزش از صبح روز سه شنبه مطالبی با طعنه منتشر کردند.

یورش سلطانی فر به مچ پای خادم!

به گزارش "ورزش سه"، تنش میان وزارت ورزش و جوانان با مسئولان فدراسیون کشتی بعد از طعنه های بیانیه ای، همچنان ادامه دارد. وزیر ورزش و جوانان با انتشار نامه ای خواهان رسیدگی به نتایج تیم ملی کشتی آزاد در مسابقات قهرمانی جهان پاریس شد؛ اتفاقی که خیلی به مذاق فدراسیون کشتی و رسول خادم خوش نیامد و فدراسیون کشتی با انتشار بیانیه ای با طعنه از رفتارهای وزارت ورزش در سال های گذشته انتقاد کرد.


فدراسیون کشتی در بیانیه خود نوشت: سازمان مدیریت کشتی کشور از اینکه وزارت ورزش و جوانان پس از رقابت‌های جهانی فرانسه، به فکر ورزش ملی کشور افتاد، خرسند است. چون متاسفانه در تمامی موفقیت های کشتی ایران در چند سال گذشته از کسب مدال طلا در کشتی آزاد المپیک پس از 16 سال، تا قهرمانی تیم های نوجوانان و جوانان فرنگی در جهان برای اولین بار، قهرمانی و نایب قهرمانی های متعدد کشتی آزاد در جهان، قهرمانی و نایب قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات جهانی و قهرمانی های پیاپی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی در جام های جهانی و در مسابقات قاره ای و ... کسی پیگیر دلایل کامیابی‌های کم نظیر تیم‌های کشتی ایران در سطح جهان نبود و ورزش ملی کشور تا امروز سهمی در تبریک و ملاقات با رئیس جمهور نداشت و همواره با مشکل ضیق وقت دوستان روبه رو بوده است .


هر چند سئول نشینان مستقیم نسبت به جزییات این اظهارات واکنش نشان ندادند اما از صبح روز سه شنبه پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان پاسخگوی طعنه های فدراسیون کشتی بود. این پایگاه خبری در اولین واکنش با انتشار فیلمی از حضور وزیر ورزش در تمرینات تیم ملی کشتی به نقل از وزیر ورزش و جوانان نوشت: خیلى از وزرا دنبال فوتبال هستند ! ولى من بیشتر حضورم در هشت ماه گذشته در کشتى بوده و البته این رشته پر افتخارترین ورزش ما در المپیک است.


دقایقی بعد پایگاه خبری وزارت ورزش با انتشار فیلم دیگری از گفت و گوی صمیمانه اهالی کشتی در آستانه جام جهانی با وزیر ورزش و جوانان، به انتقاد فدراسیون کشتی از عدم حضور وزیر ورزش واکنش نشان داد.


واکنش های وزارت ورزش و جوانان به انتقادهای فدراسیون کشتی اما همچنان ادامه دارد. پایگاه خبری وزارت ورزش در آخرین واکنش خود به بیانیه فدراسیون کشتی، مستقیما از رسول خادم نام برد و نوشت: رییس جمهور در چهار سال گذشته ، 9 آیین تجلیل از قهرمانان ورزشى داشته است و رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی در هیچ یک حضور نیافته است.


سایت فدراسیون کشتی نیز اما روز سه شنبه بیکار نماند و صبح امروز با انتشار خبری پیرامون ملاقات دو قهرمان کشتی ارمنستان با رئیس جمهور این کشور، به بی توجهی مسئولان به قهرمان های این رشته ورزشی در پاریس واکنش نشان داد. خبری عجیب که به نظر می رسد با توجه به مشکلات فدراسیون و وزارت ورزش روی خروجی این سایت قرار گرفته است.

دیدگاه‌ها