کد خبر : 1457634 | 07 شهریور 1396 ساعت 17:43 | 83.8K بازدید | 0 دیدگاه

انتقاد از کیفیت زمین استادیوم جام جهانی

کره - ایران روی چمنی که مخمل نیست (عکس)

به نظر می رسد علیرغم بازسازی و تعمیرات فراوان، چمن استادیوم سئول همچنان در وضعیت نامناسبی قرار دارد.

 

به گزارش "ورزش سه"، شرایط زمین چمن تاثیر فراوانی بر شرایط بازیکنان دارد و هنگامیکه چمن یک استادیوم در سطح پایینی باشد امکان خستگی و آسیب دیدگی بازیکنان افزایش یافته و همچنین سرعت حمل توپ و زدن ضربات تفاوت پیدا می کند؛ پس به همین دلیل بازیکنان ترجیح می دهند در یک چمن مناسب به میدان بروند.

 

اما به نظر می رسد بازیکنان تیم ملی کره جنوبی از چمن استادیوم محل برگزاری دیدار کره جنوبی برابر ایران رضایت نداشته و معتقدند مسئولان استادیوم مدیریت خوبی روی بهبود شرایط و کیفیت چمن استادیوم جام جهانی سئول ندارند.

 

کی سونگ یونگ، مهاجم کره ای سوانسی مدتی قبل در این خصوص گفت: "از بازی کردن در استادیوم سئول متنفرم زیرا کیفیت خوبی ندارد."

 

شرکت تامین کننده چمن استادیوم سئول مدتی قبل عملیات بازسازی را آغاز کرده و طی 3 روز کارهای جایگزینی چمن جدید و همچنین تعبیه سیستمی برای کاهش دمای چمن در گرمای تابستان را به پایان رساند.  


اما به هر حال هنوز هم بخش های زیادی از چمن استادیوم در شرایط نامساعدی قرار دارد که این موضوع مورد واکنش سرمربی تیم ملی کره جنوبی قرار گرفته است.

 

سرمربی تیم ملی کره جنوبی اذعان داشت که میزان چمن کاشته شده در استادیوم سئول برای او از اهمیت فراوانی برخوردار است؛ پس بعد از پایان تمرینات، چمن پوشیده شده و مسئولان استادیوم به صورت دستی دوباره قسمت های تخریب شده را بازسازی کردند.

 

قرار است قبل از دیدار تیم ملی کره جنوبی و ایران، تیم ایران در این استادیوم یک جلسه تمرینی را برگزار کند.

 

 

1238197

دیدگاه‌ها