کد خبر : 1457958 | 09 شهریور 1396 ساعت 13:15 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی فرانسه - هلند

دو تیم فرانسه و هلند، امشب در ورزشگاه استادیو ده فرانس به مصاف یکدیگرخواهند رفت.

پیش بازی فرانسه - هلند

به گزارش "ورزش سه"، آبی ها در حال حاضر هم امتیاز با صدرنشین گروه یعنی سوئد، در رده دوم قرار دارند و هلند با سه امتیاز اختلاف نسبت به آنها در رده سوم قرار گرفته است. سوئد به خاطر 2 گلی که بیشتر از فرانسه به ثمر رسانده، صدرنشین است و خروس ها به دنبال جبران این اختلاف در صدر جدول هستند.

 

1238475

 

 

هلند از زمان حضور ادووکات روی نیمکتش، در 3 بازی 6 گل دریافت کرده و مطمئنا تیم او مقابل فرانسه و مهاجمین و هافبک های با استعدادش دچار مشکل خواهد شد. یکی از نکات جالب بازی، دعوت 3 مهاجم آماده توسط دشان است و باید دید که الکساندر لاکازت، گریزمان و اولیویه ژیرو، چگونه در ترکیب فرانسه قرار خواهند گرفت. همچنین دشان به احتمال فراوان از توماس لمار و کیلیان امباپه  نیز در فاز هجومی تیمش استفاده خواهد کرد و از همین رو، مدافعین هلند کار دشواری مقابل مهاجمین سریع فرانسه پیش رو خواهند داشت.

 

از آن سو، هلند نیز با حضور ویرجین فن دایک، ناتان ایک، یانمات و بروما، می‌تواند کار را برای خط دفاع فرانسه دشوار کند، هر چند که سابقه آنها در چند بازی اخیر خوب نبوده ولی رسیدن به بازی‌های آخر و اهمیت این دیدارها می‌تواند شرایط را به کلی عوض کند. در خط حمله هلند نیز احتمالا شاهد حضور رابین فان پرسی خواهیم بود که بار دیگر به تیم ملی دعوت شده و این بار در 34 سالگی در تلاش برای رساندن تیمش به جام جهانی خواهد بود.

دیدگاه‌ها