کد خبر : 1458149 | 10 شهریور 1396 ساعت 05:20 | 44K بازدید | 0 دیدگاه

آرژانتین 0 - 0 اروگوئه؛ ادامه روزهای سخت آلبی سلسته

آرژانتین با تساوی بدون گل در خانه اروگوئه متوقف شد تا کار این تیم برای صعود مستقیم به روسیه دشوارتر شود.

آرژانتین 0 - 0 اروگوئه؛ ادامه روزهای سخت آلبی سلسته

 

به گزارش "ورزش سه"، در دقایق ابتدایی بازی اتفاق خاصی رخ نداد و جریان مسابقه در میانه میدان دنبال شد. در دقیقه 12 و روی پاس به عقب اشتباه مسی، اروگوئه صاحب فرصت شد اما سوارز نتوانست به خوبی از آن استفاده کند.

 

در ادامه، آرژانتین توپ و میدان را در اختیار گرفت و با هنرنمایی مسی چند موقعیت نصفه و نیمه خلق کرد که به نتیجه نرسید. در دقیقه 28 و با ارسال مسی، اوتامندی فرصت خوبی برای زدن گل اول داشت که به توپ نرسید.

 

در دقیقه 37 اروگوئه بهترین فرصت را برای باز کردن دروازه حریف از دست داد. در دو صحنه کاوانی در دهانه دروازه صاحب موقعیت شد اما ضربه اول با عکس العمل رومرو همراه بود و در ریباند ضربه پشت پای کاوانی با اختلاف کمی به بیرون رفت.

 

 

1238696

 

 

لحظاتی بعد، لیونل مسی با یک ضربه دیدنی دروازه اروگوئه را تهدید کرد که موسلرا مانع باز شدن دروازه تیمش شد تا در نهایت نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

 

با شروع نیمه دوم، اروگوئه بازی را بهتر آغاز کرد و لوییس سوارز در دقیقه 52 و روی موقعیت تقریبا تک به تک این فرصت را داشت تا دروازه آرژانتین را باز کند اما تعادل این ستاره گلزن در آخرین لحظه به هم خورد تا این موقعیت از دست برود.

 

در دقیقه 60، لیونل مسی می توانست با یک ضربه ایستگاهی قفل دروازه موسلرا را باز  کند اما ضربه او با واکنش گلر اروگوئه همراه بود.

 

در ادامه، آلبی سلسته تلاش زیادی برای خلق موقعیت روی دروازه اروگوئه داشت اما نمایش ضعیف ستارگان این تیم مانع این اتفاق شد. در نهایت اتفاق خاص دیگری روی دروازه دو تیم رخ نداد تا با تساوی بدون گل، راه دو تیم برای صعود به روسیه سخت تر شود.

دیدگاه‌ها