کد خبر : 1458237 | 10 شهریور 1396 ساعت 14:28 | 49.9K بازدید | 0 دیدگاه

با پیروزی 3 بر صفر مقابل لهستان؛

درخشش مربی نه چندان محبوب ایرانی ها در اروپا

اسلبودان کواچ که به شکلی نه چندان دوستانه والیبال ایران را ترک کرد، حالا با تیم اسلونی در اروپا می درخشد و توانست لهستان مدعی و میزبان را حذف کند.

درخشش مربی نه چندان محبوب ایرانی ها در اروپا

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب گروه A مسابقات قهرمانی والیبال اروپا، تیم ملی استونی با پذیرش شکست از لهستان در قعر جدول باقی ماند. لهستان میزبان به عنوان تیم دوم گروه A باید در دیدار پلی آف در برابر اسلوونی (تیم سوم گروه C) قرار گیرد تا تکلیف تیم دومی که باید از این گروه به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند، مشخص شود.


در این دیدار حساس که تکلیف تیم صعود کننده به جمع 4 تیم برتر این قاره را مشخص می کرد اسلوونی توانست مقتدرانه لهستانی های میزبان را سه بر صفر (۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۱۹) از پیش رو بردارد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یابد. لهستانی ها پس از این شکست در کنفرانسی خبری تمام بازیکنان خود را حاضر کردند و به صورت دسته جمعی خواهان بخشش از تماشاگران و مردم خود شدند.


اما نکته جالب توجه درخشش اسلونی با هدایت اسلبودان کواچ است که زمانی سرمربیگری ایران را بر عهده داشت. بسیار از کارشناسان عملکرد فنی او را بهتر از هر مربی دیگری می دانستند و شخصیت او برای عموم مقبول بود اما به دلایلی که بعد ها خود کواچ از آنها پرده برداری کرد او ایران را ترک کرد و حالا هدایت اسلونی را بر عهده دارد.


سرمربی سابق ایران در گفت و گویی اخیرا اعلام کرد که با برخی بازیکنان به خصوص سعید معروف تنش هایی داشت که در نهایت دو طرف تصمیم به قطع همکاری گرفتند. کواچ حالا از موفق ترین مربیان اروپا محسوب می شود که با تیم نه چندان قدرتمند خود به جمع 4 تیم برتر قاره راه پیدا کرده است و ایران پس از او 2 مربی دیگر را به روی نیمکت آورد.

 

دیدگاه‌ها