کد خبر : 1458308 | 10 شهریور 1396 ساعت 18:45 | 48.2K بازدید | 0 دیدگاه

بحران در دفاع کره جنوبی در آستانه دیدار با ازبکستان

در آستانه دیدار برابر ازبکستان، خط دفاعی کره جنوبی دچار بحران بزرگی شده است.

بحران در دفاع کره جنوبی در آستانه دیدار با ازبکستان

 

به گزارش "ورزش سه"، چوی چول سون مدافع راست تیم ملی کره جنوبی در دیدار حساس این تیم برابر ازبکستان احتمالا غایب خواهد بود و این تیم در فاز دفاعی اوضاع سختی را تجربه خواهد کرد.

 

کره جنوبی باید در سفر خود به تاشکند حداقل با یک امتیاز زمین را ترک کند تا به صورت مستقیم راهی روسیه شود و همین موضوع کار آنها را دشوار کرده است. در حال حاضر کیم مین جائه، کیم یونگ اون، کیم کی هی و کیم جو یونگ تنها بازیکنانی هستند که می توانند در ترکیب دفاعی کره برابر ازبکستان به میدان بروند.

 

 

 

 

کیم کی هی که دیدار برابر ایران را از روی نیمکت ذخیره ها تماشا کرد، احتمالا در دیدار برابر ازبکستان در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت. ژانگ هون سو و کیونگ وون که در خط میانی بازی می کنند نیز می توانند دیگر گزینه ها برای قرار گرفتن در دفاع میانی باشند.

 

ترکیب کیم جونگ جی و کیم یانگ وون که در دیدار برابر ایران در ترکیب خط دفاعی قرار داشتند ممکن است دستخوش تغییراتی شود؛ زیرا سرمربی تیم ملی کره نشان داده که می تواند در ترکیب خود تغییرات مهمی ایجاد کند، اما آنچه مشخص است این است که در آستانه دیدار برابر ازبکستان، کره جنوبی بحران بزرگی را در خط دفاعی خود تجربه می کند.

دیدگاه‌ها