کد خبر : 1458417 | 11 شهریور 1396 ساعت 12:37 | 25.7K بازدید | 0 دیدگاه

اگر به من فرصت بدهند گل می‌زنم

یرکوویچ: امیدوارم استقلال به روزهای خوب برسد

گوران یرکوویچ مهاجم صربستانی سیاه‌جامگان معتقد است که اگر کادر فنی به او فرصت بدهد گل‌زنی‌هایش را در فصل جاری آغاز خواهد کرد.

یرکوویچ: امیدوارم استقلال به روزهای خوب برسد

به گزارش "ورزش سه"، یرکوویچ که امسال زیاد فرصت بازی پیدا نکرده است در خصوص شرایط  سیاه‌جامگان، نیمکت‌نشینی خودش در این تیم و مسائل مختلف دیگر به سئوالات پاسخ می‌دهد.

 

 

عملکرد سیاه‌جامگان نسبت به فصل گذشته چطور بوده‌ است؟ 


عملکرد تیم ما خیلی بهتر شده و حتی می‌توانیم بهتر از این نتیجه بگیریم. ما در ابتدای فصل بازی‌های سختی انجام دادیم و امیدوارم که در ادامه لیگ وضعیت خوبی را تجریه کنیم.

 

 

چرا کم بازی می‌کنی؟


من آماده هستم و مشکل خاصی ندارم. به هر حال نظر کادر فنی این است که تا الان کم بازی کردم ولی اگر بیشتر بازی کنم قطعا می‌توانم خودم را نشان دهم و گلزنی‌هایم را شروع کنم. من فصل گذشته در 8 بازی 5 گل زدم و امسال هم دنبال یک فرصت از سوی کادر فنی هستم. 

 

 

چند هفته پیش شایعه شد که می‌خواهی از سیاه‌جامگان بروی و باشگاه تمایل به حفظ تو ندارد. این موضوع صحت داشت؟


بحث جدایی من یک شایعه رسانه‌ای بود. من بامدیرعامل باشگاه صحبت کردم و او گفت چنین چیزی صحت ندارد. متاسفانه در مورد من شیطنت رسانه‌ای صورت گرفت.

 

 

چرا تیم سابقت استقلال نتایج خوبی در لیگ نگرفته است؟


استقلال پارسال هم چنین موقعیتی داشت ولی در ادامه خیلی خوب خودش را نشان داد و به بالای جدول رسید. در فوتبال ممکن است هر تیمی با چنین شرایطی مواجه شود و چنین چالشی را تجربه کند. من امیدوارم استقلال و منصوریان به روزها خوب برسند تا هواداران استقلال هم با نتایج خوب این تیم خوشحال شوند.

 

 

به نظر تو کدام تیم مدعی اول قهرمانی است؟


از حالا نمی‌توان چیزی را پیش‌بینی کرد، چون اتفاقات مختلفی در فوتبال رخ می‌دهد. فعلا که پرسپولیس و پارس جنوبی نتایج خوبی گرفتند و چند تیم هم دنبال قهرمانی و کسب سهمیه آسیا هستند. باید حداقل تا نیم فصل صبر کنیم تا ببینیم چه تیم‌هایی برای قهرمانی شانس دارند.

دیدگاه‌ها