کد خبر : 1458503 | 11 شهریور 1396 ساعت 19:08 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

بدشانسی شاگردان نکونام و از دست رفتن 3 امتیاز حساس

لیگ یک: نساجی فاتح دربی مازندران

تیم فوتبال نساجی با شکست یک بر صفر مقابل خونه به خونه فاتح دربی مازندران شد.

لیگ یک: نساجی فاتح دربی مازندران

به گزارش "ورزش سه"، در بازی که پیش از شروع آن جنجال زیادی به پا شده بود، دو تیم در ابتدا بازی را آرام و محتاط آغاز کردند و اشتباه خط هافبک دو تیم باعث شد بارها توپ در میانه زمین لو برود.


اما بعد از گذشت حدود 15 دقیقه از  شروع بازی این نساجی بود که بازی را در دست گرفت و تقریبا بر بازی مسلط بود. شاگردان مهدی پاشازاده در این دقایق از بازی چند موقعیت خطرناک روی دروازه خونه به خونه خلق کردند که در دقیقه 34 محمد آشتیانی دروازه خونه به خونه را با ضربه سر باز کرد و تیمش را در دربی استان مازندران پیش انداخت.

 

1238977

 


در ادامه بازی، خونه به خونه جلوکشید ولی حملات این تیم نتیجه ای نداشت تا بازی در نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به نفع نساجی به پایان برسد.


اما در نیمه دوم شاگردان جواد نکونام کاملا فوتبال تهاجمی را دستور کار قراردادند و چند بار تا آستانه بازکردن دروازه نساجی پیش رفتند اما بدشانسی و البته درخشش مجتبی روشنگر باعث شد شاگردان مهدی پاشازاده پیروزی در دربی مازندران را در ورزشگاه خانگی خود جشن بگیرند.


با وجود حواشی که پیش از شروع بازی در مورد حضور هواداران خونه به خونه وجود داشت، این بازی بدون تنش بین هواداران دو تیم به به پایان رسید.

 

1238980


نساجی با این پیروزی به سومین پیروزی خود در 4 هفته اول لیگ یک رسید و موقتا به رتبه سوم جدول رده بندی صعود کرد.

دیدگاه‌ها