کد خبر : 1459232 | 15 شهریور 1396 ساعت 09:49 | 5.7K بازدید | 0 دیدگاه

رضوانی: مسیر مدنظر ما بسته بود!

ماجرای عجیب سفر شناگران به ازبکستان

سفر تیم ملی شنا برای حضور در رقابت های رده های سنی آسیا به ازبکستان با مشکلات عجیبی روبه رو شده است.

ماجرای عجیب سفر شناگران به ازبکستان 

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های شنای رده های سنی آسیا از امروز در ازبکستان آغاز شده و از روز جمعه نیز نمایندگان ایران باید در ماده های مختلف به آب بزنند.


با وجود اینکه فقط ۲ روز تا شروع رقابت ها باقی مانده، برخی مشکلات پروازی باعث شده تا اعزام شناگران در هاله ای از ابهام قرار بگیرد. 


در روزهای گذشته اخباری به گوش رسید که فدراسیون یک مسیر عجیب برای شناگران اعزامی به مسابقات رده های سنی پایه در نظر گرفته است. در این مسیر ابتدا شناگران باید راهی مشهد می شدند. آنها بعد از توقفی چند ساعته با پرواز دیگری به تاجیکستان می رفتند؛ سپس به صورت زمینی به ازبکستان سفر می کردند. 


این سفر عجیب و طولانی که باعث می شد شناگران در روز مسابقه و با بدن هایی خسته به محل مسابقات برسند، با اعتراض برخی از آنها مواجه شد. در همین راستا فدراسیون تصمیم گرفت تلاش خود را برای پرواز مستقیم به ازبکستان آغاز کند.


حالا این اتفاقات باعث شده تا در فاصله ۲ روز مانده تا برگزاری رقابت ها سفر تیم ملی در هاله ای از ابهام قرار بگیرد. محسن رضوانی، رییس فدراسیون شنا در این باره به خبرنگار "ورزش سه" می گوید: «مسیری که ما در نظر داشتیم، بسته است. در تلاش هستیم که شرایط دیگری را فراهم کنیم. فعلا درگیر این مسائل هستم و نمی توانم چیزی را قطعی بگویم.»


وی در پاسخ به این سوال که امکان دارد سفر شناگران با ۲ پرواز و یک مسیر زمینی صورت بگیرد، می افزاید: «خیر، این مسیر فعلا در نظر ما نیست و فکر دیگری می کنیم.»


به نظر می رسد بعد از اتفاقی که در روزهای اخیر برای تعدادی از دانش آموزان در سفر با اتوبوس رخ داد، حساسیت ها نسبت به سفر زمینی آن هم در رده های پایه بیشتر شده است.

دیدگاه‌ها