کد خبر : 1459258 | 15 شهریور 1396 ساعت 11:18 | 28.6K بازدید | 0 دیدگاه

کی‌روش- الحکیم از اعتراض تا صلح (عکس)

ایمن الحکیم یکی از نفراتی بود که در جریان دیدار روز گذشته تیمش بارها و بارها با داور دیدار درگیر شد، او حتی به رفتار کی روش نیز اعتراض داشت اما در پایان دیدار این دو مربی به صلح رسیدند و سعی کردند ابهامات را روشن کنند.

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی تیم ملی سوریه به همراه دیگر نیمکت نشینان این تیم هر چه به دقایق پایانی بازی نزدیک می شدین اعتراض خود را به داور می دان بیشتر می کردند. نکته جالب در این باره اینکه ایمن الحکیم اگر سوژه ای از نوع قضاوت داور برای اعتراض و از نفس انداختن بازی نداشت به هر حربه ای دست می انداخت تا به هدف خود برسد مانند صحنه ای در تصویر می بینیم، او به سوی دروازه میدان رفت و با فریادی های خود نشان داد به نوع رفتار کارلوس کی روش معترض است، او می گفت چرا باید سرمربی ایران با بازیکن من اینچنین رفتار کند، خطایی اتفاق افتاده اما کی روش حق ندارد بر سر بازیکن تیم سوریه فریاد بکشد.

 


پس از این اتفاق و زمانی که بازی تمام شد  کی کروش به سراغ الحکیم رفت و با وی گفتگوی کوتاهی داشت، گفتگوهایی که هر دو مربی سعی در به کرسی نشاندن حرف خود داشتند و البته در این میان نکته جالب در نوع جالب به نظر می رسید این بود که هر دو سرمربی به قضاوت داور ژاپنی معترض بودند. 

 


 

عکس ها: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها