کد خبر : 1459774 | 17 شهریور 1396 ساعت 20:15 | 24.9K بازدید | 0 دیدگاه

خبر خوب کونته به هواداران چلسی درباره هازارد

آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی چلسی در کنفرانس مطبوعاتی دیدار تیمش برابر لسترسیتی حاضر شد.

خبر  خوب کونته به هواداران چلسی درباره هازارد

 

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست عجیب هفته اول برابر برنلی، حالا چلسی با کسب 2 پیروزی متوالی به زمره مدعیان بازگشته است.

 

دیدار برابر لستر: "من بازی های قبلی این تیم را دیده و می دانم که آنها چه تیم قدرتمندی هستند. آنها تیمی قوی و با تمرکز بالا هستند و اگرچه بازی هفته اول خود را به آرسنال واگذار کردند، اما از ستارگانی چون واردی، محرز، فوکس و مورگان بهره می برند.

 

 

1237801

 

 

باید بازی فردا را خوب آغاز کنیم؛ زیرا در ماه سپتامبر 7 بازی پیش رو داریم؛ اما شما باید بازی به بازی در ذهن خود برنامه ریزی کنید، زیرا من نمی دانم که بعد از بازی برابر لستر وضعیت محرومان و مصدومان ما چگونه است و بعضی وقت ها شما باید برنامه خود را عوض کنید."

 

شرایط ادن هازارد: "وی آماده بازی کردن بوده و به سختی تلاش کرده تا در ترکیب قرار بگیرد. اگرچه من می توانم روی او حساب باز کنم، اما در بهترین لحظه در مورد او تصمیم گیری خواهم کرد، زیرا هازارد مصدومیت دشواری داشته و باید در مورد او دقت کرد."

 

 

1177755

 

 

امکان بازی کردن درینک واتر مقابل تیم سابق: "ما تلاش زیادی برای خرید درینک واتر و قرار دادن او در بهترین وضعیت فیزیکی داشته ایم.

 

او در لیست چلسی برابر لستر حضور دارد و تلاش زیادی برای رسیدن به شرایط مناسب در هفته جاری داشته است؛ اما من نمی دانم که درینک واتر چه زمانی فرصت بازی کردن خواهد داشت."

دیدگاه‌ها