کد خبر : 1459994 | 18 شهریور 1396 ساعت 22:17 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

برتری قاطعانه یوونتوس در خانه کیه وو

یوونتوس موفق شد با ارائه یک نمایش برتر با 3 گل کیه وو را مغلوب کند.

برتری قاطعانه یوونتوس در خانه کیه وو

 

به گزارش "ورزش سه"، بازی با برتری یوونتوس آغاز شد و این تیم از همان ابتدا حملات زیادی را روی دروازه کیه وو انجام داد که بالاخره در دقیقه 17 نتیجه داد.

 

بیانکونری در سمت راست صاحب ضربه ایستگاهی شد که حلماچ ارسال پیانیچ را به اشتباه وارد دروازه خودی کرد تا یووه با یک گل از حریف پیش افتد.

 

 

1240220

 

 

در دقیقه 25 کیه وو روی همکاری بیرسا و رادووانویچ فرصت خوبی برای زدن گل تساوی داشت اما شزنی واکنش موفقی نشان داد.

 

در اواخر نیمه اول نیز پوشیارلی در محوطه جریمه یوونتوس صاحب موقعیت شد اما ضربه او نیز خطر چندانی رو دروازه شزنی ایجاد نکرد تا نیمه اول با برتری 0-1 یووه در دیداری کم هیجان به اتمام برسد.

 

با شروع نیمه دوم، کیه وو دامنه حملات خود را گسترده تر کرد و چند موقعیت نصفه و نیمه نیز روی دروازه یووه ایجاد شد که به سرانجام نرسید.

 

اما در دقیقه 58 این یوونتوس بود که به گل دوم رسید. روی پاس دیدنی و عمقی دیبالا، ایگواین با دروازه حریف تک به تک شده و موفق شد با یک ضربه دیدنی و تمام کننده گل دوم تیمش را به ثمر برساند.

 

 

1240219

 

 

در دقیقه 67 دیبالا با یک حرکت زیبا می توانست گل سوم یووه را نیز به ثمر برساند اما در نهایت نتوانست ضربه خوبی روانه دروازه کیه وو کند.

 

اما حملات بیانکونری ادامه یافت و این تیم در دقیقه 83 به گل سوم هم رسید. دیبالا با حرکت دیدنی در عرض وارد محوطه کیه وو شد و با ضربه دقیق به گوشه دروازه درخشش خود را تکمیل کرد.

 

در نهایت اتفاق خاص دیگری روی دروازه ها رخ نداد تا یووه با همان 3 گل حریف خود را مغلوب کند.

دیدگاه‌ها