کد خبر : 1459998 | 18 شهریور 1396 ساعت 21:52 | 23.9K بازدید | 0 دیدگاه

استوک 2 - 2 یونایتد؛ شیاطین سرخ بالاخره متوقف شدند

منچستریونایتد در دیداری دیدنی با نتیجه 2-2 در خانه استوک سیتی متوقف شد.

استوک 2 - 2 یونایتد؛ شیاطین سرخ بالاخره متوقف شدند

 

به گزارش "ورزش سه"، استوک سیتی از همان ابتدا بازی را هجومی آغاز کرد و می توانست در دقیقه 4 توسط خسه به گل برسد اما ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه دخیا به بیرون رفت.

 

در دقیقه 20 و روی همکاری لوکاکو و پوگبا، ستاره فرانسوی می توانست گل اول را به ثمر برساند اما ضربه پوگبا ره به جایی نبرد.

 

در دقیقه 27 شقیری فرصت خوبی برای زدن گل اول مسابقه داشت اما ضربه او با مهار دیدنی دخیا همراه بود.

 

لحظاتی بعد، راشفورد در آستانه گلزنی بود اما نفوذ او و ضربه دیدنی این مهاجم با عکس العمل بسیار خوب باتلند همراه بود.

 

 

1240223

 

 

اما در دقیقه 43 حملات استوک به نتیجه رسید و چوپو موتینگ موفق شد روی ارسال دیدنی دیوف گل اول را به ثمر رسانده و تیمش را پیش اندازد.

 

اما برتری استوک هرگز دوام نداشت و شیاطین سرخ پیش از پایان نیمه اول گل تساوی را به ثمر رساندند. روی ارسال کرنر، ضربه سر پوگبا اتفاقی به راشفورد برخورد کرد تا این مهاجم جوان در ثانیه های پایانی نیمه اول گل تساوی را به ثمر برساند.

 

 

1240224

 

 

با شروع نیمه دوم در دقایق ابتدایی بازی در میانه میدان دنبال شد اما در نهایت یونایتد در 56 به گل دوم رسید.

 

روی پاس میخیتاریان، لوکاکو با دروازه استوک تک به تک شد و اگرچه باتلند ضربه اول را مهار کرد، اما در ریباند خود لوکاکو موفق شد دروازه استوک را باز کرده و تیمش را پیش اندازد.

 

 

1240225

 

1240227

 

 

در دقیقه 62، استوک بهترین فرصت را برای زدن گل تساوی داشت اما ضربه خسه از نزدیک دروازه با مهار خیره کننده دخیا همراه بود.

 

اما یک دقیقه بعد استوک به گل تساوی رسید. با ارسال شقیری، چوپوموتینگ موفق شد از نزدیک دروازه، گل تساوی را وارد دروازه دخیا کند.

 

 

1240229

 

 

دقایقی بعد یونایتد می توانست به گل سوم برسد اما ضربه زمینى والنسیا به شکل خطرناکی از کنار دروازه باتلند به بیرون رفت. در دقیقه 81، لوکاکو بهترین فرصت را برای زدن گل سوم داشت اما از فاصله نزدیک نتوانست دروازه استوک را باز کند.

 

در دقیقه 92 باتلند با عکس العملی فوق العاده از روی خط دروازه مانع باز شدن دروازه تیمش شد تا بازی با نتیجه تساوی 2-2 به پایان برسد.

دیدگاه‌ها