کد خبر : 1460082 | 19 شهریور 1396 ساعت 11:34 | 11.7K بازدید | 0 دیدگاه

بچه‌ها با انرژی بالا به کلاس‌های مربیگری می‌آیند

سنجری: این ستاره‌ها مربیان خوبی می‌شوند

احمدسنجری استاد اصلی کلاس های مربیگری B آسیا است. او برای هواداران قدیمی فوتبال ایران که رقابت های جذاب فوتبال باشگاه های تهران و تیم خوب هما را به یاد دارند چهره ای نام آشنا است.

سنجری: این ستاره‌ها مربیان خوبی می‌شوند

به گزارش "ورزش سه"، سنجری به عنوان یکی از مربیان تحصیلکرده فوتبال ایران سابقه مربیگری در تیم هایی چون مس سرچشمه،ایرانجوان بوشهر، راهیان کرمانشاه، شهرداری بندرعباس و بادران تهران را دارد. 


احمدسنجری استاد اصلی کلاس های مربیگری B آسیا است که ستاره های سرشناسی چون علی کریمی، محسن خلیلی، جواد کاظمیان، فرزاد آشوبی،  محمد محمدی، محسن بیاتی نیا، محمدرضا احمدی ، کاظم برجلو، داوود حقی و ... در آن حضور یافته اند. سنجری در رابطه با این کلاس ها و سطح شاگردان کلاس های B گفت:« شاگردان خیلی خوب هستند.همانطور که می دانید بچه ها اکثرا فوتبال بازی کردند و از 26 نفر ما 17-18 نفر سابقه بازی در لیگ برتر دارند.» او ادامه داد:«این کلاس ها  کلاس B آسیا است. کلاس ها به این شکل است که بچه ها سه تا امتحان کوچینگ و دو امتحان تئوری را در آن پشت سر می گذارند. شاگردان در این کلاس ها با مفاهیم جدید فوتبال آشنا می شوند و انشالله کلاس ها به آن ها کمک می کند که بتوانند در آینده همانطور که فوتبالیست موفقی بودند مربیان خیلی خوبی هم باشند.»


او درباره این که ستاره های حاضر در سر کلاس انرژی لازم را برای کلاس ها می گذارند گفت:«خوشبختانه بچه ها خیلی برای کلاس ها انرژی می گذارند و خیلی فعال هستند. من از همه شان ممنون هستم چرا که  آمده اند یاد بگیرند.بچه ها هر روز از شش صبح تا ساعت یک ظهر  اینجا هستند و با تمرکز بالا در حال یادگیری هستند. این بچه ها به خوبی احساس کرده اند که باید این مسایل  را یاد بگیرند و خیلی هم فعال هستند.»


استاد کلاس های B مربیگری آسیا در رابطه با برخی شاگردان حاضر در کلاس که سابقه بازی حرفه ای فوتبال را ندارند گفت:« ما برای انتخاب شاگردان تعیین کننده نیستیم و این کار کمیته آموزش است؛ اما این که برخی از دوستان بازیکنان حرفه ای نبوده اند در نهایت در نمراتشان تاثیر دارد. ما در این کلاس ها تمامی آیتم هایی که مربی نیاز دارد را در نظر می گیریم و بر اساس آن نمره می دهیم.»


سنجری درباره این که فکر می کند چند نفر از این کلاس بتوانند مربیان موفقی در فوتبال ایران شوند گفت:« خیلی هایشان خوب و با استعداد هستند و من فکر می کنم حدود 60-70 درصد آن ها می توانند مربیان خوبی در فوتبال ایران شوند.»


او در پایان درباره این که حاضران در کلاس با مدرک مربیگری B آسیا در چه سطحی می توانند کار کنند گفت:« با مدرک B این بچه ها تنها نمی توانند در لیگ برتر سرمربی شوند؛ اما به عنوان مربی در همه سطوح می توانند کار کنند. اگر مدرک مربیگری A و حرفه ای را بگیرند آن وقت می توانند به عنوان سرمربی در لیگ برتر مشغول شوند.»

دیدگاه‌ها