کد خبر : 1460173 | 19 شهریور 1396 ساعت 17:22 | 27.8K بازدید | 0 دیدگاه

توضیحات مدیرعامل سپیدرود در خصوص سرمربی آینده

مدیرعامل باشگاه سپیدرود ضمن دعوت هواداران این تیم به آرامش، از برگزاری جلسه مهم امشب برای مشخص شدن وضعیت آینده این تیم خبر داد.

توضیحات مدیرعامل سپیدرود در خصوص سرمربی آینده

به گزارش "ورزش سه"، تیم محبوب رشت در دیدار جام حذفی مقابل ملوان شکست تلخی را متحمل شد تا هواداران به شدت به عملکرد کادرفنی و بازیکنان معترض باشند. دامنه این اعتراضات اینبار باعث شد تا علی نظرمحمدی تصمیم به استعفا بگیرد. نظرمحمدی که در پایان هفته پنجم به همراه این تیم در جایگاه چهاردهم قرار گرفته، 3 شکست مقابل تیم‌هایی در کارنامه‌اش ثبت شده که بعنوان رقیب جدی آنها برای بقا محسوب می‌شوند. نظرمحمدی که در پایان بازی دربی گیلان که با شکست سرخپوشان همراه بود با بطری آب و انتقادات همراه با فحاشی هواداران مواجه شد، امروز تصمیم خود مبنی بر پایان کارش را با این تیم اعلام کرد.


شهاب مومنی، مدیرعامل باشگاه سپیدرود در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص این مساله می‌گوید: تا این لحظه هیچ نامه‌ای مبنی بر استعفا از ایشان دریافت نکرده‌ایم. البته بنده امروز با آقای نظرمحمدی صحبت کردم و او اعلام کرد با توجه به شرایط موجود دیگر قادر به ادامه حضور در جمع سپیدرود نیست.


وی در پاسخ به اینکه واکنش مدیران باشگاه به این استعفای شفاهی چیست گفت: ما باید روی تمام جوانب دقت و بررسی لازم را داشته باشیم. امشب جلسه‌ای در این زمینه برگزار خواهیم کرد و تصمیم نهایی را خواهیم گرفت.


مدیرعامل باشگاه سپیدرود در رابطه با اینکه گزینه‌ای برای جانشینی نظرمحمدی در ذهن دارند یا خیر گفت: همانطور که گفتم باید بعد از بررسی تمام جوانب و گفتگو در جلسه امشب در این رابطه تصمیم بگیریم. مسلما چند مربی تحت نظر داریم اما همه چیز حول ادامه همکاری یا تغییر روی نیمکت بعد از جلسه امروز مشخص خواهد شد. نباید با تصمیمی عجولانه شرایط سپیدرود را سخت‌تر از این کنیم.


مومنی در واکنش به اینکه شرایط کنونی سپیدرود اکنون جای تصمیم گیری غیر عجولانه و البته با شناخت کافی از بستر تیم را ندارد گفت: بله، موافق هستم که باید مشکلات تیم هر چه سریعتر برطرف شود تا بتوانیم انتظارات هواداران و مردم رشت را برآورده کنیم. سپیدرود آبروی فوتبال گیلان اکنون در لیگ برتر است و باید هر چه سریعتر شرایط را به گونه‌ای پیش ببریم که نگرانی بابت اتفاقات تلخ از تیم دور شود.


مدیرعامل باشگاه سپیدرود در خصوص اینکه مشکلات مالی این تیم همچنان پابرجاست و یکی از عوامل ناکامی را به این موضوع مرتبط دانسته‌اند گفت: مشکلات مالی؟ اولا مگر در اروپا زندگی می‌کنیم که همه چیز تمام و کمال مهیا باشد؟ اکنون حساب سازمان لیگ مسدود شده و نتوانستیم بخشی از مطالبات‌مان را دریافت کنیم. در ضمن اکنون کدام باشگاه لیگ برتر مشکل مالی ندارد؟ استقلال که عنوان دومی فصل گذشته را در اختیار گرفته چند درصد دریافتی داشته؟ آیا این مشکلات مالی باعث شده ما اردو و خدمات سخت افزاری مدنظر تیم را فراهم نکنیم؟ اکنون با توجه به بضاعت‌مان بخشی از مطالبات ابتدای فصل بازیکنان را نیز پرداخت کرده‎ایم و مشکلی مسلما از این بابت نیست.


مومنی درباره اعتراضات شدید هواداران بعد از شکست مقابل ملوان گفت: بخشی از این اعتراضات احساسی است و همه ما هم مثل هواداران به شدت بابت این شکست ناراحت و عصبانی هستیم. به هرحال این یک دربی است و در دربی فقط پیروزی مهم است. انتظار همه ما این است که در این وضعیت، آرامش تیم را حفظ کنند. نمی‌گویم نباید ناراحت باشند، چرا که همه ما از این بابت ناراحت هستیم اما اینکه تمرکز تیم برهم بخورد چیزی جز نتیجه عکس نخواهد داشت.


مدیرعامل سپیدرود درباره جدایی عجیب امید روانخواه نیز گفت: من از این موضوع اطلاعی نداشتم و وقتی از او پرسیدم گفت به خاطر برخی مشکلات تصمیم به قطع همکاری گرفتم. این یک کار غیر حرفه‌ای از سوی او بود و انتظار ما از این جوان بااخلاق این بود که با تعهد به قراردادش ابتدا باشگاه را در جریان می‌گذاشت و بعد از آن تصمیم گرفته می‌شد.


مومنی در پایان درباره گزینه احتمالی جانشینی علی نظرمحمدی و اسامی که امروز روی زبان‌ها در خصوص حضور فرهاد کاظمی، محمد مایلی کهن و ... افتاد گفت: اکنون هیچ بحثی در این رابطه نیست. ابتدا باید امشب در این خصوص بحث شود و در نهایت بهترین تصمیم را برای سپیدرود خواهیم گرفت. همه این عزیزان که اسم آوردید محترم هستند و فعلا هیچ صحبتی در این رابطه نشده است و البته جو سپیدرود نیز به گونه‌ای است که نمی‌توان هر تصمیمی را گرفت و باید خیلی مسائل را برای سپردن صندلی سرمربیگری در نظر گرفت.

دیدگاه‌ها