کد خبر : 1460259 | 20 شهریور 1396 ساعت 08:31 | 81.4K بازدید | 0 دیدگاه

نترسیدن رمز پیروزی یاران قوچان‌نژاد مقابل آیندهوون

فریاد "گوچی –گوچی" در ورزشگاه آبه لنسترا

روی گل اول تاثیرگذار بود، گل دوم را زد و در نهایت پنالتی خراب کرد تا مرد همه کاره جدال با مدعی سرشناس قهرمانی در فوتبال باشگاهی هلند لقب بگیرد.

فریاد "گوچی –گوچی" در ورزشگاه آبه لنسترا

به گزارش "ورزش سه"، ستاره ایرانی یک بار دیگر نشان داد راه گلزنی به تیم های سرشناس از جمله آیندهوون را بهتر از هر بازیکن دیگری بلد است. رضا قوچان نژاد که بعد از هت تریک فصل قبل برابر آیندهوون در ذهن طرفداران این تیم باقی مانده بود این بار در ورزشگاه خانگی باز هم بلای جان مدافعان پی اس وی و فیلیپ کوکو سرمربی سرشناس حریف شد تا حاضران در ورزشگاه با فریاد "گوچی – گوچی" به تمجید از ستاره ایرانی خود بپردازند.


 هیرنفین در بازی هفته چهارم آردیویسه هلند برابر تیم مدعی آیندهوون با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی رسید و رضا قوچان‌نژاد زننده گل دوم تیمش بود. این ملی‌پوش ایرانی فرصت زدن گل دوم را با ضربه پنالتی در دقیقه 74 داشت که از دست داد. بعد از این بازی مهاجم ایرانی تیم هیرنفین در مصاحبه ویدئویی با شبکه فاکس اسپورت هلند به صحبت راجع به شرایط تیم پرداخت و مدعی شد هیرنفین هم‌اکنون در سطح فنی بالایی قرار داردو باید آن را در طول 90 دقیقه به نمایش بگذارد.


گوچی ادامه داد: «پیروزی بسیار خوبی برابر آیندهوون کسب کردیم. خیلی خوشحال هستیم و اتمسفر خوبی بر تیم هیرنفین حاکم است. می‌دانستیم که بازی سختی با آیندهوون پیش‌رو داریم، زیرا این تیم خارج از فضای رقابتی خطرناک است.ما می‌توانیم بسیار خوب بازی کنیم و این کار را در نیمه اول برابر آیندهوون انجام دادیم. ابتدا میدان را تحت سلطه خود درآوردیم و سپس به خوبی بازی کردیم. احساسی درباره از دست دادن کنترل بازی هم نداشتیم و نترسیدیم تا تقریباً همه چیز را شکست دادیم».

 

1240454


ستاره ایرانی درباره قرار گرفتن تیم هیرنفین در جمع مدعیان تصریح کرد:« من ترسی از صحبت در این رابطه ندارم، اما باید در بازی بعدی برابر اکسلسیور همین نوع نمایش برابر آیندهوون را اجرا کنیم و برنده باشیم. اگر تمرکز کنیم می‌توانیم امتیازهای بسیار زیادی را در این فصل به دست آوریم. هیرنفین پتانسیل‌های زیادی دارد و می تواند یکی از مدعیان قهرمانی باشد به شرطی که از اتفاقات نیم فصل پارسال درس عبرت گرفته باشیم».


با بردی که هیرنفین برابر آیندهوون به دست آورد با 8 امتیاز از چهار بازی بدون این که شکستی در این فصل متحمل شده باشد در جایگاه ششم جدول قرار گرفت تا تنها یک امتیاز با تیم دوم فاصله داشته باشد. در این بین گوچی هم با ثبت دومین گل این فصل خود با قرار گرفتن در رده سوم برترین گلزنان آردیویسه دوباره در مسیر جنگ برای آقای گلی قرار گرفت گرچه هم تیمی او تورزبی با 4 گل فعلا در صدر ایستاده و از ستاره ایرانی پیشی گرفته است.

دیدگاه‌ها