کد خبر : 1460313 | 20 شهریور 1396 ساعت 12:55 | 17.4K بازدید | 0 دیدگاه

پاسخ سرمربی استوک به صحبت‌های اخیر مورینیو

مارک هیوز، سرمربی استوک سیتی در پاسخ به صحبت های اخیر مورینیو، مدعی شد که منچستریونایتد بیش از استوک از توپ های هوایی استفاده می‌کرده است.

پاسخ سرمربی استوک به صحبت‌های اخیر مورینیو

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم روز گذشته به مصاف یکدیگر رفتند که بازی با تساوی 2-2 به پایان رسید. پس از بازی، مورینیو با هیوز دست نداد و در کنفرانس خبری به انتقاد از تاکتیک های سرمربی استوک پرداخت.  هیوز نیز که سابقه بازی برای منچستریونایتد را دارد، مدعی شد که تیم مورینیو بیش از تیم او از توپ های هوایی استفاده می‌کرده است.

 

1240492

 

 

او گفت:" صحبت های مورینیو فقط ضربه زدن آسان به ماست. می‌توان مدعی شد که یونایتد بیشتر از توپ‌های هوایی استفاده کرد و چرا استفاده نکنند؟ آنها قدرت و سرعت لازم را دارند که توپ را با قدت بالایی به نقاط مختلف بفرستند. نمی‌دانم آمار چگونه است ولی در مجموع می‌توانم بگویم که آنها بیش از ما توپ هوایی ارسال کردند زیرا توانایی استفاده از این تاکتیک را دارند. اینکه برچسب تیم فیزیکی را به ما بزنند کار راحتی است. خدا می‌داند چقدر ضربه ایستگاهی علیه ما اعلام شد ولی علتش فیزیکی بودن ما نیست. علتش به نظرم این بود که داور تفسیر اشتباهی نسبت به بازی داشت."

دیدگاه‌ها