کد خبر : 1460484 | 21 شهریور 1396 ساعت 10:31 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی چلسی - قره باغ

دو تیم چلسی و قره باغ، امشب در ورزشگاه استمفوردبریج شهر لندن به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی چلسی - قره باغ

به گزارش "ورزش سه"، چلسی که با شکست، فصل جدید را آغاز کرده بود، در سه بازی پس از آن موفق به کسب پیروزی شد و به نظر میرسد به فرم خوب خود بازگشته است. شاگردان کونته که فصل گذشته قهرمان لیگ برتر شده اند، این فصل انگیزه های زیادی برای کسب موفقیت در چمپیونزلیگ دارند و کونته قصد دارد ثابت کند که می‌تواند در این رقابت ها نیز خوش بدرخشد.

 

1234718

 

 

او در زمان حضورش در یووه هیچ موفقیتی در اروپا کسب نکرد و بسیار ضعیف ظاهر شد و حالا همه منتظرند تا ببیند او با چلسی در این رقابت ها چه عملکردی خواهد داشت. چلسی پس از یک فصل غیبت، بار دیگر به چمپیونزلیگ بازگشته است. آنها از  فصل 04-2003 در این رقابت ها حضور داشته اند و فصل پیش، نوار حضور مداوم آنها قطع شد؛ ولی آبی ها با کونته بار دیگر به چمپیونزلیگ بازگشته اند.

 

چلسی در آخرین حضورش در این رقابت ها، با شکست 4-2 مقابل پاری سن ژرمن از دور رقابت ها کنار رفت و امسال انگیزه های بالایی برای درخشش دارد. در آن سو قره باغ برای اولین بار در مرحله گروهی چمپیونزلیگ حضور یافته و این دیدار، اولین تقابل رسمی آنها خواهد بود. قره باغ قهرمان 5 دوره لیگ آذربایجان است که فصل گذشته نیز توانست قهرمانی رقابت های این لیگ را کسب کند.

 

با این حال، این اولین حضور قره باغ در لندن نخواهد بود. آنها پیش از این در لیگ اروپا به مصاف تاتنهام رفته اند، دیداری که با نتیجه 3-1 مقابل اسپرز شکست خوردند.

 

ترکیب احتمالی:

 

1240655

دیدگاه‌ها