کد خبر : 1461057 | 23 شهریور 1396 ساعت 19:36 | 28.9K بازدید | 0 دیدگاه

طغیان سپیدرود، جنوبی‌ها را غرق کرد؛

سپیدرود 2- نفت آبادان 0؛ ساحل امن برای شمالی‌ها

سپیدرودی ها در حالی که برای رسیدن به آرامش نیاز به سه امتیاز این دیدار داشتند، توانستند با دو گل زودهنگام برابر صنعت نفت به برتری برسند.

سپیدرود 2- نفت آبادان 0؛ ساحل امن برای شمالی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، یاران علی نظرمحمدی در حالی که پس از شکست برابر حریف سنتی خود برای رسیدن به آرامش نیاز به سه امتیاز این دیدار داشتند توانستند در همان نیمه اول کار را تمام کنند و دو بار دروازه حریف را باز کنند. دو گلی که تا پایان بازی باقی ماند و سه امتیاز حساس را برای شمالی ها به ارمغان آورد.

 

 

هفته ششم لیگ هفدهم، پنجشنبه 23/06/96، ساعت 18:45، ورزشگاه عضدی رشت

داور: موعود بنیادی فر          کمک ها: محمد عطایی،  بابک عباسقلی زاده

 

 

 

اخطار:

علی دهقان (41)- حسین کعبی(66)- پویا نزهتی(2+90) از سپیدرود
لوسیانو پریرا (31) از نفت آبادن

 

 

سپیدرود رشت:

سیدمحمد حسینی، احمد آهی، میثم تهی‌دست، حسین کعبی، مهرداد جماعتی، امید سام‌کن، میثم فردوسی، علی دهقان(70 میعاد یزدانی)، پویا نزهتی، حسین ابراهیمی(72 شهاب کرمی) و میلاد قربانزاده(87 محمدرضا الماسخاله)
سرمربی: علی نظرمحمدی

 

 

 

 

 

صنعت نفت آبادان:

داوود نوشی‌صوفیانی، علی عبدالله‌زاده، مرتضی اسدی، محسن حمیدی، مسعود ابراهیم‌زاده، مگنو باتیستا، آگوستو سزار، کرار جاسم، محمد شادکام، محمدامین درویشی(46 محمدزبیر نیک نفس) و لوسیانو پریرا
سرمربی: فراز کمالوند

 

 

شرح گل‌ها:


سپیدرود 1 صنعت نفت 0(دقیقه 7، حسین ابراهیمی): تیم میزبان خیلی زود توانست دروازه حریف خود را باز کند، سرخ پوشان که اولین حملات خود را روی دروازه حریف تدارک می دیدند توانستند یک ضربه پنالتی به دست بیاورند تا حسین ابراهیمی این توپ را به زیبایی گوشه دروازه حریف بزند.

 


سپیدرود 2 صنعت نفت 0(دقیقه 15، پویا نزهتی): سپیدرودی ها یک بار دیگر توانستند به گل برسند و در حالی که دقایق بازی به پانزده دقیقه ابتدایی رسیده بود پاس دیدنی حسین ابراهیمی به نزهتی رسید و او نیز با یک مهار عالی توپ را پیش انداخت و با ضربه ای محکم و دقیق برای دومین بار دروازه حریف را باز کرد.

 

 

دقایق حساس

 

دقیقه 16 – حرکت عمقی مهاجمان صنعت نفت در بین مدافعان میزبان توپ را به درویشی رساند و در حالی که وی با گلر سپیدرود تک به تک شده نتوانست از فرصت خود استفاده کند و واکنش دیدنی حسینی مانع از گل شدن این توپ شد. 

دقیقه 23 – یک موقعیت فوق العاده دیگر برای صنعت نفتی ها به دست آمد اما بازهم این حسینی بود که توانست در موقعیت تک به تک فرصت را از آگوستو سزار برباید.

دقیقه 26 – یک شوت دیگر از سوی تیم مهمان دروازه شمالی ها را با خطر مواجه ساخت اما باز هم دروازه بان این تیم توانست از پس ضربه حریف بربیاید. 

دقیقه 30 – صنعت نفتی ها نتوانستند از بهترین موقعیت خود استفاده کنند و در حالی که سپیدرودی ها به پنالتی گرفته شده برای حریف معترض بودند جاسم کرار پشت توپ ایستاد و ضربه خود را زد اما بازهم دروازه بان موفق سپیدرودی ها از پس این ضربه برآمد و توانست پنالتی کرار را مهار کند. ضربه ای از خطای آهی روی کرار به دست آمده بود.

دقیقه 38 – شوت راه دور صنعت نفتی ها با واکنش زیبای حسینی مهار شد و راهی به دروازه سپیدرود نیافت.

دقیقه 55 – شوت محکم آگوستو سزار از درون محوطه جریمه دروازه سپیدرودی ها را به شدت تهدید کرد اما کعبی توانست این موقعیت فوق العاده از روی خط دروازه برگرداند.

دقیقه 1+90 – شوت محکم حمیدی از درون محوطه جریمه با واکنش خوب حسینی باز هم راهی به دروازه سپیدرودی ها نیافت. 
دقیقه 4+90 – ضربه قیچی برگردان محمد شادکام با فاصله کمی از کنار دروازه تیم میزبان به بیرون رفت.

 

 

 

بهترین بازیکن:


سیدمحمد حسینی بدون تردید ستاره بی چون و چرای دیدار امروز سپیدرودی ها برابر صنعت نفت آبادان بود. گلر باتجربه شمالی ها بارها و بارها با واکنش های به موقع خود مانع از فروریختن دروازه خود شد که مهمترین آنها علاوه بر مهار دو حرکت تک به تک، مهار ضربه پنالتی جاسم کرار بود. 


حسین ابراهیمی نیز یکی از موثرترین بازیکنان تیم برنده محسوب می شد، او که گل اول بازی را از روی یک ضربه پنالتی به ثمر رساند با پاس دیدنی خود زمینه ساز دومین گل سپیدرودی ها شد. 


پویا نزهتی نیز ضلع سوم مثلث بهترین های این دیدار بود، مهاجم باتجربه گیلانی ها در بازی امروز علاوه بر به ثمر رساندن یک گل زیبا، بارها با دوندگی و نفوذهای خود باعث از دست رفتن تمرکز مدافعان حریف شد.

 

 

اتفاق ویژه:

 


سپیدرودی ها پس از شکست در سه بازی ابتدایی لیگ، در بازی اخیر باخت را از خود دور کردند، آنها که آخرین بار در هفته سوم برابر گسترش فولاد تن به شکست دادند در سه بازی اخیر برابر پیکان و صنعت به برد و برابر سپاهان به تساوی رسیدند. 


در طرف مقابل صنعت نفتی ها در سه هفته اخیر نتوانستند رنگ پیروزی را ببینند، آنها که آخرین بار در دیدار هفته سوم برابر پدیده به پیروزی رسیده بودند، پس از آن در سه بازی پیاپی نتوانستند به برد برسند.

 

 

(عکس‌ها از آرمین زاهد)

دیدگاه‌ها