کد خبر : 1461655 | 26 شهریور 1396 ساعت 11:03 | 230.3K بازدید | 0 دیدگاه

احضار رحمتی و جباری به باشگاه استقلال

کاپیتان‌های استقلال از تمرین منع شدند

دو کاپیتان استقلال ساعت 12 در ساختمان باشگاه استقلال حاضر شدند تا در جلسه ای با مدیران تیم شرکت کنند اگرچه هیچ مدیری در باشگاه نیست!

کاپیتان‌های استقلال از تمرین منع شدند

به گزارش "ورزش سه"، مهدی رحمتی و مجتبی جباری دو کاپیتان و بازیکن با تجربه استقلال همزمان با شروع تمرین بازیکنان در زمین شماره دو آزادی، در ساختمان باشگاه استقلال حاضر شدند .حضور رحمتی و جباری در باشگاه استقلال همزمان با برگزاری تمرین احتمال خروج این دو بازیکن بحث را به سمت تغییرات در جمع بازیکنان برد، پیش بینی ای که البته درست هم بود  و به این دو گفته شده فعلا از حضور در تمرین ها محرومند. جالب این که مدیرعامل استقلال نیز پس از ورود رحمتی و جباری به باشگاه بدون آنکه با کاپیتان های آبی پوش روبه رو شد، ساختمان باشگاه را ترک کرد تا خبر غیبت در تمرین را اعضای دبیرخانه به این دو بدهند!


در حال حاضر خبرنگاران و دوربین های تلویزیونی زیادی در اطراف باشگاه استقلال حضور دارند و منتظر هستند تا تازه ترین اتفاقات پیرامون باشگاه را پوشش بدهند. این در حالی است که تلاش خبرنگاران و گزارشگران برای انجام مصاحبه با رحمتی و جباری قبل از ورود به باشگاه فایده ای نداشت و آنها بدون آنکه صحبتی انجام دهند به ساختمان باشگاه ورود کردند.


این دو که روح شان از علت احضار به باشگاه خبر نداشت ، در ساختمان باشگاه متوجه این ماجرا شدند . درحال حاضر خبرنگاران منتظر خروج دو کاپیتان استقلال از باشگاه هستند تا این خبر را از زبان خودشان بشنوند .خبری که نشانه ای بر تصمیم مدیریت باشگاه بر ترمیم و جراحی تیم به جای اخراج منصوریان است .

 

دیدگاه‌ها