کد خبر : 1461662 | 26 شهریور 1396 ساعت 11:36 | 68.2K بازدید | 0 دیدگاه

چینی از استقلال کنار گذاشته شد

استارت تغییرات در جمع دستیاران منصوریان

نشست یک ساعته کادر فنی استقلال قبل از آغاز تمرین در هتل المپیک شائبه های زیادی در ارتباط با تغییرات احتمالی رقم زد.

به گزارش "ورزش سه"، نتایج ناامید کننده استقلال در این هفته ها باعث شد تا شایعات فراوانی در خصوص تغییرات کادر فنی و پایان همکاری علیرضا منصوریان با این تیم شنیده شود. شایعاتی که با ابهام در برگزاری یا عدم برگزاری نشست اضطراری هیات مدیره باشگاه داغ تر هم شد تا این که امروز سرمربی استقلال با جمع کردن دستیاران خود در هتل المپیک یک ساعت قبل از تمرین معادلات مجهول نیمکت استقلال را به سمت و سوی دیگری برد.


در حالی که گمانه زنی ها بعد از این نشست یک ساعته بیشتر شد و حتی برخی محافل خبری از احتمال تغییرات گسترده در جمع دستیاران منصوریان نوشتند حضور محمد خرمگاه و حمید بابازاده در کنار منصوریان در محل تمرین باعث شد تا شایعات پیرامون برکناری این مربیان فعلا تکذیب شود به خصوص که گفته می شد احتمال قطع همکاری منصوریان با برخی از دستیارانش با تاکید هیات مدیره و مدیریت باشگاه نیز وجود دارد.


حال باید منتظر ماند و دید بعد از تمرین امروز و تحرکاتی که در نشست کاپیتان های استقلال با هیات مدیره رخ می دهد کادر فنی استقلال هم تغییر می کند؟ جایی که جدایی علی چینی قطعی به نظر می رسد و احتمال این که یک یا دو نفر دیگر هم از جمع دستیاران منصوریان کنار بروند تا دستیاران جدید و کارآمدتر از دید مدیران باشگاه به سرمربی استقلال اضافه شوند، نیز وجود دارد بلکه با این تغییرات استارت نجات تیم از بحران های اخیر بخورد.

 

 

 

دیدگاه‌ها