کد خبر : 1461682 | 26 شهریور 1396 ساعت 13:27 | 96.8K بازدید | 0 دیدگاه

حکمی امضا نمی‌شود تا رسمیت پیدا کند

چرا جباری و رحمتی از باشگاه بیرون نمی‌آیند؟

دو ستاره باتجربه استقلال با نظر هیات مدیره و تایید علیرضا منصوریان از جمع بازیکنان کنار گذاشته شدند.

چرا جباری و رحمتی از باشگاه بیرون نمی‌آیند؟

به گزارش "ورزش سه"، مهدی رحمتی و مجتبی جباری که هر دو از بازیکنان به نام استقلال در یک دهه گذشته محسوب می شوند وافتخارات بسیاری را با این تیم کسب کرده اند، حالا در شرایطی حق حضور در تمرینات تیم را ندارند که هیچ توضیحی در این باره منتشر نشده و باشگاه استقلال نیز در مورد عدم حضور آنها واکنش رسمی نشان نداده است.


در حال حاضر خبرنگاران زیادی دربیرون از محوطه باشگاه استقلال در انتظار گفت وگو با مجتبی جباری و مهدی رحمتی هستند که اصل ماجرا را از خود آنها بشنوند اما فعلا این دو در باشگاه نشسته و منتظر ابلاغ رسمی این حکم هستند.  نکته جالب این تصمیم باشگاه استقلال این بود که مدیرعامل باشگاه استقلال حاضر نشد مقابل این دو بنشیند و نظر قطعی و رسمی خود را به آنها اعلام و ابلاغ کند و مسئولیت این کار به دبیرخانه باشگاه واگذار شد!


جباری و رحمتی فعلا منتظر می مانند تا این خبر رسمیت اداری پیدا کند و سپس باشگاه را ترک کرده و با خبرنگاران نیز صحبت خواهند کرد.

 


نکته جالب این است که هم اکنون سیدرضا افتخاری درتلاش است تا از اعضای هیئت مدیره برای عدم حضور جباری و رحمتی در تمرینات مصوبه بگیرد اما جواد قراب و سایر اعضا حاضر به امضای این نامه رسمی نیستند و به همین دلیل هم رحمتی و جباری هنوز محل باشگاه را ترک نکرده اند.


اعضای هیئت مدیره به این جمع بندی نرسیده اند که مشکل تیم این ٢ بازیکن هستند و به همین دلیل هنوز این نامه را امضا نکرده اند.

دیدگاه‌ها