کد خبر : 1461737 | 26 شهریور 1396 ساعت 14:40 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

میردورقی: مدعی اصلی صعود هستیم

مبین میردورقی بازیکن اسبق پرسپولیس که سابقه حضور در استقلال اهواز را نیز در کارنامه خود دارد در فصل گذشته توانست در تیم پانسرایکوس بازی کند و برای فصل جدید به تیم قدرتمند اسپارتای یونان در لیگ دسته اول پیوست.

میردورقی: مدعی اصلی صعود هستیم

به گزارش "ورزش سه"، مبین میردورقی دیشب طی مراسمی با حضور بازیکنان و شهردار و مسئولین شهر اسپارتا به این تیم معرفی شد. میردورقی گفت: من یک فصل تقریباً سخت را در تیم پانسرایکوس پشت سر گذاشتم و خوشحالم که با این تیم خاطرات خوبی را رقم زدم به هر حال با تمام خوبی ها و سختی هایش من از تیم جدا شدم و از صمیم قلبم برای همبازیانم و تیم پانسرایکوس و همچنین هوادارانش آرزوی موفقیت می کنم.

 

میردورقی در ادامه می گوید: برای پیوستن به اسپارتا دور اروپا را زدم تا به این تیم رسیدم. من بعد از پایان فصل پیشنهاداتی از تیمهای مختلف اروپا داشتم؛ ابتدا به آلمان رفتم و با یک تیم از بوندس لیگای سه مذاکره کردم؛ اما به نتیجه نرسیدم بعد از آن یک پیشنهاد از لالیگای دو داشتم که شرایط حضورم مهیا نشد و یک پیشنهاد هم از سوپرلیگ اوکراین و مالت داشتم که قید حضور در این دو تیم را هم با توجه به شرایطی که داشت زدم. یک پیشنهاد هم از لیگ برتر ایران داشتم که در حال حاضر دوست نداشتم به ایران بیایم. از لیگ برتر بلژیک و پرتغال هم یک پیشنهاد داشتم اما شرایط مالی و همچنین شهری که این تیم در آن حضور داشت جالب نبود و برای همین در نهایت به اسپارتا آمدم که از تیمهای ریشه دار و با سابقه یونان است که سابقه قهرمانی در سوپرلیگ و همچنین جام حذفی را دارد و امسال هم مدعی اصلی صعود به سوپرلیگ است. بنده خیلی خوشحالم که در این تیم بزرگ حضور دارم و امیدوارم با این تیم به هدفهای بزرگتری برسم.


میردورقی در پایان گفت: شرایط فوتبال ایران با حضور کیروش و جوانانی که داریم رو به رشد است و خوشبختانه با افتخار می گویم که فوتبال ایران دوباره قدرت اصلی آسیا است. امیدوارم شرایطی به وجود بیاید که در جام جهانی نتایج خوبی بگیریم و من هم بتوانم با عملکرد خیلی خوبم در اسپارتای یونان بهتر دیده شوم.

 

دیدگاه‌ها