کد خبر : 1461785 | 26 شهریور 1396 ساعت 18:36 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

بلیت فروشی؛ مناقشه ای به قدمت 44 سال

مناقشه بین شرکت بلیت فروش فوتبال وباشگاه پرسپولیس که بر اساس یک حق قانونی وحرفه ای تصمیم داشت خودش برای بازی امروز برابر پیکان بلیت فروشی کند، منجر به رایگان شدن بازی شد!

بلیت فروشی؛ مناقشه ای به قدمت 44 سال 

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در حالی در دوره هفدهم لیگ حرفه ای ایران از مهم ترین حق خود برای درآمد زایی محروم است که 44 سال قبل، در مفاد طرح تفصیلی حرفه ای  شدن پرسپولیس بلیت فروشی برای بازی ها از  حقوق پرسپولیس عنوان شده بود .


مرحوم علی عبده در سال 1350 ، تشکیلات حرفه ای در باشگاه پرسپولیس را براین اساس تشریح کرد:


1-پرسپولیس تنها در بازی های حرفه ای به میدان خواهد رفت ودر بازی های فدراسیون فوتبال ایران ، وهیات تهران که آماتور است تنها با تیم آماتور به میدان خواهد رفت .


2-بازیکنانی چون 1-هادی طاووسی 2-جعفر کاشانی 3-ابراهیم آشتیانی 4-علی پروین 5-همایون بهزادی 6-صفر ایرانپاک 7-حسین علی کلانی 8-رضا وطنخواه  بازیکنان حرفه ای پرسپولیس هستند ودر بازیهای این تیم ، به تناوب از سایر بازیکنان تیم جهت تکمیل شدن بهره برده می شود .


3-نفرات فوق تنها در بازی با تیم های حرفه ای بازی دوستانه انجام می دهند تا فوتبال ایران حرفه ای شود .


4-بلیت فروشی بازیهای تیم حرفه ای تماما  به تیم پرسپولیس رسیده وتنها درصدی از این پول هزینه شهربانی جهت تامین نظم ورزشگاه امجدیه خواهد بود!


5-پرسپولیس در صورت عدم همکاری هیات فوتبال ، ورزشگاهی خریداری کرده وبازیهایش را تنها در این ورزشگاه برگزار می کند تا تمام سهم بلیت فروشی در اختیارش  باشد .


*نکته قابل توجه این که پرسپولیس به وعده خود عمل کرد و ورزشگاه آپادانا را افتتاح کرد، این ورزشگاه بعد از عدم همکاری تیم های دیگر در مسیر حرفه ای شدن توسط پرسپولیس به راه آهن سراسری به قیمت 12 میلیون تومان فروخته شد  .ورزشگاهی که امروز در شهرک اکباتان است و ورزشگاه اکباتان نام دارد .

دیدگاه‌ها