کد خبر : 1462218 | 28 شهریور 1396 ساعت 17:54 | 55.1K بازدید | 0 دیدگاه

پدرم اگر آویزان بود، همیشه در استقلال می‌ماند

حجازی: برنامه نود را "خاله بازی" کرده بودند!

بازیکن و مربی سابق تیم استقلال نسبت به اتفاقات رخ داده در برنامه نود موضع تندی گرفت.

حجازی: برنامه نود را "خاله بازی" کرده بودند!

به گزارش "ورزش سه"، هنوز دقایقی از پایان برنامه نود جنجالی نگذشته بود که پست اینستاگرامی آتیلا حجازی در واکنش به درگیری‌های پیش آمده روی آنتن زنده تلویزیون فراگیر شد. آتیلا مصاحبه‌ای از پدرش درباره نقش هیات مدیره در باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس را منتشر کرد و به مسئولان استقلال طعنه زد.


آتیلا حجازی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره حاشیه‌های ایجاد شده، اقدامش برای انتشار مصاحبه مرحوم ناصر حجازی و برخی مسائل دیگر صحبت‌هایی انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می‌خوانید:
خجالت‌زده شدم


با دیدن برنامه نود برای باشگاه بزرگ استقلال خجالت‌زده شدم. اینکه این باشگاه دست چه کسانی افتاده و چه کسانی آن را اداره می‌کنند. استقلال چندین سال است که نتوانسته روی خوش ببیند و دلیلش این ارتباطاتی است که برای انتخاب هیات مدیره وجود داشته است. 


ناصر خان بدون غرض واقعیات را می‌گفت
پدر من کسی بود که همیشه بدون غرض حرف زد؛ اما واقعیت‌ها را می‌گفت. مثل الان نبود که یکی بیاید و افشا کند، آن یکی از پشت‌پرده‌هایش حرف بزند. برنامه دیشب نود برای هواداران و باشگاه استقلال گران تمام شد. برای من از صبح پیغام‌های زیادی آمده که چرا حرفی درباره شرایط استقلال نمی‌زنی؟ من دنبال پست و مقام نیستم و حرف‌هایم را رک می‌زنم. اگر یادتان باشد 3 سال پیش وقتی شرایط استقلال را مناسب ندیدم، دستیاری پرویز مظلومی را قبول نکردم. از خود مظلومی سوال کنید. هرکسی در کل ایران جای من بود آن پست را قبول می‌کرد.


اگر پدرم آویزان بود، همیشه در استقلال بود
من چسبیده به استقلال و نیمکت نیستم. پدر من هم نبود. ناصر خان در کل دوران ورزشی‌اش کلا یک فصل و نیم سرمربی استقلال بود. او اگر آویزان بود،‌ برای همیشه در استقلال می‌ماند؛ اما شرافت و شخصیت و پرستیژ داشت. این‌ها باعث شد که اسم ناصر خان که می‌آید همه به من بگویند خدا پدرت را بیامرزد.


برای چلوکباب به هیات مدیره نروید
من نمی‌دانم چه اتفاقاتی، اما باید تغییراتی اساسی در استقلال انجام شود. شاید اسمش خانه تکانی، زلزله یا هر چیز دیگری باشد. کسی که در هیات مدیره است و به درد نمی‌خورد، باید برود. عضو هیات مدیره که نباید به جلسات برود و فقط به قول پدرم چلوکباب بخورد؟!


هوادار استقلال شرمنده و خجالت‌زده است
در یک برنامه زنده تلویزیونی مسئولان باشگاه روی آنتن می‌آیند؛ اما با هم هماهنگ نیستند. جای این مسائلی که پیش آمد، در تلویزیون بود؟ این برنامه حداقل 30 میلیون بیننده داشت، چرا باید جلوی این همه بیننده آبروریزی کنند؟ الان همه دارند مسخره می‌کنند. من به عنوان هوادار استقلال چقدر باید شرمنده باشم؟ چقدر خجالت زده باشم؟ اوج هنرنمایی آقایان دیشب بود. مشکل تیم فنی است، نه این افتضاحی که به بار آوردند؟ این دیگر پاک کردنی نیست.


اگر می‌خواهند استقلال را نابود کنند، راهشان درست است
وزیر ورزش باید هرچه زودتر تشکیل جلسه و این اوضاع را سروسامان دهد. اگر می‌خواهند استقلال را نابود کنند، راه درستی در پیش گرفته‌اند؛ اما اگر درد مردم برایشان اهمیت دارد، بلافاصله باید تغییرات شروع شود. اینکه هر بازی به سرمربی اولتیماتوم می‌دهید یا کاپیتان تیم روی نیمکت می‌خندد یا نه، درد استقلال نیست. 


موضع را درباره منصوریان روشن کنید
اینکه کادرفنی حمایت شود یا نه، در حیطه وظایف من نیست؛ اما سال گذشته قانون خوبی در استقلال اجرا شد که با یکی، دو باخت سرمربی عوض نشود. پارسال هواداران خیلی خوب پشت کادرفنی بودند؛ اما هوادار دیگر توان ندارد. دیگر رمق و توانی ندارد. او سرافکنده و خجالت‌زده است. آقایان منتظرند ببینند بازی با ذوب آهن چه می‌شود؟ اگر تیم ببرد، یک هفته جشن و عروسی است؛ اما دوباره هفته بعد همین شرایط ادامه دارد. یا بگویند از سرمربی حمایت می‌کنیم یا اینکه رک و راست او را برکنار کنند. اینکه کادرفنی را تقویت می‌کنیم دور از انتظار است. 


برنامه نود را خاله بازی کردند!
در برنامه دیشب نود همه فهمیدند چه کسی دروغ می‌گوید؛ اما امیدوارم اتفاقات خوبی در باشگاه رخ بدهد. متاسفانه برنامه نود را با خاله‌بازی اشتباه گرفتند و مورد تمسخر همه واقع شدند. امیدوارم هرکسی در استقلال حضور دارد، بتواند کمک کند.

دیدگاه‌ها