کد خبر : 1462224 | 28 شهریور 1396 ساعت 18:10 | 26.6K بازدید | 0 دیدگاه

بیانیه تنها واکنش استقلال به روزهای سخت؛

افتخاری مهره بی عمل بحران‌های آبی

مدیرعامل استقلال در برابر تمامی بحران های این تیم رفتاری منفعلانه داشته و هیچگاه تصمیمی برای برون رفت از بحران نگرفته است.

افتخاری مهره بی عمل بحران‌های آبی

به گزارش "ورزش سه"، برنامه 90 دوشنبه شب با حضور مدیرعامل استقلال حواشی و نکات زیادی داشت؛ اما در این میان واکنش های منفعلانه مدیرعامل استقلال شاید نکته فراموش شده حضور افتخاری برابر دوربین های تلویزیونی بود.


مدیرعامل استقلالی ها در حساس ترین شرایط در برنامه 90 حاضر شد و در دقایقی تلخ که عضو هیات مدیره، سرمربی و کاپیتان این تیم در حال افشاگری علیه یکدیگر بودند به تماشای اتفاقات پرداخت. رفتارهای افتخاری در برنامه 90 آینه تمام نمایی از 13 ماه حضور او در استقلال بود و سند دیگری برای "بی عملی" مدیرعامل آبی ها به شمار می رود.


این بی عملی اما در کارنامه افتخاری موضوعی همیشگی است. مدیرعامل استقلال در بحران بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی آبی ها هیچ واکنشی انجام نداد و تنها نظاره گر بخت و اقبالی بود که با استفاده از جوانان نصیب آبی ها شد تا در نیم فصل دوم از بحران فرار کنند. او نه تنها به استعفا عقیده ای نداشت، بلکه حتی شاهد توبیخ و یا جریمه ای از سوی او برای عاملان این اتفاق نبودیم.


مدیرعامل استقلال در پرونده درگیری کاپیتان و سرمربی نیز واکنش های منفعلانه ای داشت و هیچ قدمی برای حل این بحران برنداشت. افتخاری بعد از شکست سنگین و تاریخی برابر العین نیز چنین شرایطی را تجربه کرد و شاهد هیچ واکنشی از سوی او برای رسیدگی به این نتیجه نبودیم تا هواداران استقلال بیش از گذشته با خلق و خوی مدیرعامل جدید خود آشنا شوند.


هر چند در برنامه 90 مشخص شد مدیرعامل آبی ها با تصمیمات منصوریان برای حضور فعال در نقل و انتقالات مخالف است؛ اما او در نقل و انتقالات نیز تصمیم گیری خاصی نداشت. پس از این اتفاقات او در واکنش به نتایج دور از انتظار استقلال نیز تنها نظاره گر بود تا بی عملی حالا برند مدیرعامل کهنه کار استقلال باشد.


واکنش افتخاری به تمامی این بحران ها تنها انتشار بیانیه بوده است. بیانیه ای که روز سه شنبه نیز از سوی او شاهد بودیم و دیدیم که مدیرعامل استقلال باز هم با انتشار یک بیانیه خواهان استقرار آرامش در تیم شد. رفتارهایی که این سوال را ایجاد می کند که اگر مدیرعامل باشگاه با انتشار بیانیه به دنبال پیش بردن کارهای استقلال است، چه فردی باید با تصمیم گیری سرنوشت این تیم را معلوم کند.


عملکرد قابل دفاع مالی تنها نقطه کارنامه درخشان مدیری است که روزهای عجیبی با عدم قاطعیت او برای استقلال رقم خورده است.

دیدگاه‌ها