کد خبر : 1462227 | 28 شهریور 1396 ساعت 18:25 | 114.2K بازدید | 0 دیدگاه

تغییرات فنی در استقلال قطعی شد

صحبت های ملکی مبنی بر عقب نشینی از حمایت از منصوریان وقوع تغییرات در این تیم را قطعی کرد.

تغییرات فنی در استقلال قطعی شد

به گزارش "ورزش سه"، عباسی ملکی صحبت های خود در برنامه 90 را با یک جمله کلیدی به پایان رساند. او در پایان تمامی این جنجال ها خبر از تغییرات در استقلال برای موفق شدن این باشگاه داد و گفت: هیات مدیره تنها 2ماه است که در راس امور قرار گرفته و در آینده شاهد عملکرد بهتری از این مجموعه خواهیم بود و تغییرات زیادی در باشگاه شاهد خواهیم بود.


عضو جنجالی هیات مدیره استقلال روز دوشنبه در گفت و گو با ورزش سه نیز به این موضوع اشاره کرد که در حمایت از منصوریان اشتباه کرده است. او در جملاتی صریح به خبرنگار ما گفت: من در این ۲ ماه مدافع آقای منصوریان در هیات مدیره بودم؛ آن هم به واسطه اینکه معتقدم تغییر سرمربی نباید به این سرعت انجام شود. من اعتقاد دارم باید به مدیر و مربی فرصت داد؛ مثل اینکه اشتباه می کردم.


با اضافه شدن رسمی ملکی به منتقدان سرمربی استقلال و تصمیم گیری درباره شرایط این تیم در روز شنبه، احتمالا باید شاهد شروع تغییرات در این تیم بعد از دیدار با ذوب آهن باشیم و این بار احتمالا افتخاری دیگر شانسی برای جلوگیری از برکناری منصوریان ندارد و سرمربی آبی ها در صورت شکست، باید با صندلی این تیم خداحافظی کند.

دیدگاه‌ها