کد خبر : 1462924 | 31 شهریور 1396 ساعت 19:33 | 125K بازدید | 0 دیدگاه

حکمی که هنوز به دست باشگاه نرسیده

آخرین وضعیت تی ام اس باشگاه پرسپولیس (عکس)

در شرایطی که گفته می‌شود نامه مربوط به محرومیت مهدی طارمی و باشگاه پرسپولیس به ایران ارسال شده، نگاهی به تی ام اس این باشگاه نشان می‌دهد آنها در شرایط فعلی مشکلی ندارند.

به گزارش "ورزش سه"، در همان زمانی که صحبت‌هایی مبنی بر بازگشت مهدی طارمی از ریزه اسپور به پرسپولیس منتشر می‌شد و مدیران باشگاه از اقدام فاتحانه خود صحبت می‌کردند، هشدارهایی مبنی بر اینکه این تیم قادر به جذب طارمی نخواهد بود و با توجه به انتشار عکس‌های تست پزشکی، عقد قرارداد و همچنین حضور در تمرینات ریزه اسپور از سوی این مهاجم منتشر شده، حضورش در ترکیب آنها قطعی و رسمی به نظر میرسد و امکان بازگشت در این مقطع وجود ندارد.


با این حال اکنون شایعات نزدیک به واقعیت از محرومیت این باشگاه بابت حضور در نقل و انتقالات و همچنین دوری 4 ماهه مهدی طارمی منتشر شده است. در این ارتباط اما گفته می‌شود مسئولان باشگاه پرسپولیس در بررسی تی ام اس مربوط به این باشگاه پیامی مربوط به محرومیت دریافت نکرده‌اند و این مساله در سمت مقابل با توجه به تایید فدارسیون فوتبال شرایط عجیبی را رقم زده و باید دید در نهایت چه اتفاقی رخ خواهد داد.


در شرایط فعلی اما با تایید فدراسیون فوتبال به نظر می‌رسد پرسپولیس با اتفاق شوک آوری مواجه شده و به زودی این حکم ابلاغ خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها