کد خبر : 1463571 | 03 مهر 1396 ساعت 16:10 | 22K بازدید | 0 دیدگاه

امیدواری برای بازگشت مغضوبین به والیبال

فرهاد نظری افشار که به تازگی از تیم ملی والیبال خداحافظی کرد می گوید امیدوار است دو بازیکنی که مدت ها برای تیم ملی زحمت کشیده اند یک بار دیگر بازگردند.

امیدواری برای بازگشت مغضوبین به والیبال

به گزارش "ورزش سه"، فرهاد نظری‌افشار، در خصوص سومی تیم ملی والیبال ایران در مسابقات جام قهرمانان بزرگ جهان گفت: این مسابقات سطح بسیار بالایی داشت و خیلی خوشحالم که خداحافظی من از تیم ملی با یک مدال جهانی همراه شد. تیم ملی والیبال یک شخصیت خوبی پیدا کرده که اگر برخی بازیکنان تاثیرگذار هم حضور نداشته باشند باز هم می‌تواند عملکرد خوبی داشته باشد. البته اگر بازیکنانی مثل شهرام محمودی و عادل غلامی در تیم ملی حضور داشته باشند این تیم می‌تواند روند بهتری هم داشته باشد.


دریافت کننده سابق تیم ملی والیبال ایران در ادامه گفت: ما بازیکنان خیلی خوبی در همه پست‌ها داریم اما با حضور عادل غلامی و شهرام محمودی، رقابت خیلی خوبی بین بازیکنان شکل می‌گیرد و امیدوارم این ۲ بازیکن به تیم ملی اضافه شوند.


نظری افشار در مورد فصل آینده لیگ برتر والیبال می گوید: در فصل آینده هم در تیم پیکان بازی خواهم کرد و از فصل قبل هم پر قدرت‌تر ظاهر می‌شویم. ۲ بازیکن خارجی جذب کردیم و امیدوارم بتوانند به تیم کمک کنند.

دیدگاه‌ها