کد خبر : 1464645 | 09 مهر 1396 ساعت 16:00 | 34.2K بازدید | 0 دیدگاه

بازی پشت درهای بسته و بدون تماشاگر

سرگیجه در نوکمپ؛ بارسا-لاس پالماس لغو نشده!

در حالی که گفته شده بود فدراسیون فوتبال اسپانیا دستور به لغو بازی بارسا و لاس پالماس داده حالا مشخص شده است که این تصمیمی یک طرفه از طرف خود باشگاه بارسلونا و شخص جوزپ ماریا بارتومئو بوده است.

سرگیجه در نوکمپ؛ بارسا-لاس پالماس لغو نشده!

به گزارش "ورزش سه"، پس از اتفاقات امروز صبح در بارسلون در پی ممانعت پلیس اسپانیا از برگزاری رفراندوم جدایی طلبی کاتالونیا و مقاومت های مردمی، باشگاه بارسلونا ساعاتی پیش از فدراسیون فوتبال اسپانیا تقاضای لغو یا تعویق بازی را کرده بود. نیم ساعت پیش اعلام شد که پلیس محلی بارسلونا حاضر به تضمین امنیت مسابقه نشده و به این ترتیب با درخواست بارسلونا برای لغو بازی موافقت شده است اما این  دور از واقعیت بود.

 

مارکا و آس به نقل از فدراسیون فوتبال اسپانیا این خبر را تکذیب کردند و اعلام شد که دیدار بارسا و لاس پالماس به وقت خود باقی است. در واقع این خود باشگاه بارسلونا بود که در تصمیمی یک طرفه اقدام به لغو بازی کرده تا حالا خطر 3-0 بازنده شدن آبی اناری ها نیز افزایش یابد.

 

طبق گزارش رسانه های اسپانیایی، بازیکنان بارسا پس از صحبت با بارتومئو به وی گفته اند که تحت هر شرایطی وارد زمین خواهند شد و آماده اند که برابر لاس پالماس به میدان بروند.

دقایقی پیش موندودپورتیوو اعلام کرد که ممکن است بازی پشت درهای بسته و بدون تماشاگر برگزار شود که این در نوع خود اتفاقی بی سابقه در بارسلونا محسوب می شود.

 

وضعیت نوکمپ یک ساعت قبل از شروع بازی:

 

1244410

 

1244409

 

1244408

 

1244407

 

1244406

دیدگاه‌ها