کد خبر : 1464675 | 09 مهر 1396 ساعت 19:15 | 208.1K بازدید | 0 دیدگاه

 هیچ کس به این سوال پاسخ نمی دهد:

آیا شفر سرمربی استقلال شده است؟

نام وینفرد شفر سرمربی آلمانی بیش از هر گزینه دیگری برای استقلال به گوش می رسد.

آیا شفر سرمربی استقلال شده است؟

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه نگاران ورزشی با وجود تعطیلات تاسوعا و عاشورا پیگیر اخبار استقلال هستند و پس از انتشار خبری مبنی بر مذاکرات باشگاه استقلال با وینفرد شفر نام این  مربی بیش از هر گزینه دیگری برای هدایت استقلال شنیده می شود.


این در حالی است که آبی پوشان که به صورت کاملا مخفیانه، مذکرات با مربیان خارجی را پیش می برند ظاهرا با دو گزینه جذاب دیگر دالیچ کروات و برند شوستر آلمانی مذاکره داشته اند. البته هیچ کدام از این اخبار مورد تایید قرار نگرفته و سکوت خبری درباره استقلال ادامه دارد اما برخی منابع تایید می کنند که وینفرد شفر فردا به عنوان سرمربی استقلال معرفی خواهد شد.


شفر که هدایت تیم هایی مثل کامرون و جامائیکا را برعهده داشت و در دبی نیز سرمربی العین و الاهلی بوده است یک مربی باتجربه و فعال در بازار بین المللی فوتبال است که ظاهرا از تیم های ملی عراق و یک تیم باشگاهی تونسی پیشنهاد کار دارد.


اینکه این مربی آلمانی با استقلالی ها پای میز مذاکره نشسته یا افتخاری با مدیرعامل باشگاه به توافق رسیده فعلا کاملا نامشخص است چراکه مذاکره با سرمربی خارجی ظاهرا تنها از کانال باشگاه پیش می رود و برای اینکه حاشیه ای به حاشیه های استقلال اضافه نشود کل موضوع به صورت مخفیانه به سرانجام خواهد رسید.


در نهایت هر سه گزینه معرفی شده، مربیان مناسبی برای هدایت استقلال به نظر می رسند و شاید تغییری بزرگ در این باشگاه پرطرفدار لیگ ایران ایجاد کنند.


درباره انتخاب و حضور مربی خارجی ظاهرا وزارت ورزش نیز سختگیرانه پیگیر به انجام رسیدن ماجرا و حضور یک مربی درجه یک در ایران بوده تا شائبه بی تفاوتی نسبت به باشگاه استقلال را از پیشانی خود پاک کند. 


به هر حال آنطور که گفته می شود فردا روز موعود استقلالی ها و شناخت اسم سرمربی شان است. مربی ای که به احتمال زیاد یکی از سه گزینه خارجی اعلام شده خواهد بود و بنابر آنچه گفته شده شانس شفر بیشتر از دو گزینه دیگر است.

دیدگاه‌ها