کد خبر : 1464682 | 09 مهر 1396 ساعت 20:00 | 292.6K بازدید | 0 دیدگاه

طغیان ستاره بارسا؛

تهدید پیکه به خداحافظی از تیم ملی با چشمان گریان!

جرارد پیکه، مدافع اسپانیایی بارسا در شرایطی که خیلی احساساتی شده بود در مورد اتفاقات امروز ایالت کاتالونیا واکنش نشان داد.

تهدید پیکه به خداحافظی از تیم ملی با چشمان گریان!

 

به گزارش "ورزش سه"، پیش از بازی اخباری در مورد عدم تمایل پیکه به بازی کردن مطرح شد اما در نهایت این بازیکن در جریان پیروزی 0-3 تیمش برابر لاس پالماس بازی کرد.

 

پیکه با چشمان گریان گفت: "من به مردم ایالت کاتالانونیا افتخار می کنم و باید تاکید کنم بازی امروز بدترین تجربه من بوده است.

 

 

1244469

 

 

اگر هر یک مدیران یا اعضای فدراسیون معتقدند که حضور من می تواند یک مشکل یا موضوع ناراحت کننده ای برای تیم ملی باشد، من می توانم خداحافظی کنم زیرا معتقدم رفتن به انتخابات، منافاتی با وطن دوستی ندارد.

 

ما مردم کاتالان انسان های بدی نیستیم اما تنها می خواهیم رای بدهیم. زمانی که  حق رای داشته باشی می توانی نظر خود را ارائه بدهی. حالا یا رای تو مثبت یا منفی است اما مهم این است که به هر حال رای داده ای.

 

 

1244423

 

 

در دوران ژنرال فرانکو این حق وجود نداشت و ما حالا می خواهیم از حقمان دفاع کنیم. من امروز بیش از همیشه به کاتالانی بودنم افتخار می کنم.

 

ریس دولت ما در حدی است که هرجا دنیا می رود و حتی نمی تواند به زبان انگلیسی صحبت کند. من به ایالتی که زندگی می کنم افتخار می کنم و مردم اینجا لایق شرایط بهتری هستند."

دیدگاه‌ها