کد خبر : 1464712 | 10 مهر 1396 ساعت 08:56 | 89.8K بازدید | 0 دیدگاه

درخواست عجیب گزینه آلمانی استقلال از ویتنامی‌ها

امضای قرارداد با وینفرد شفر با ماهی 40 هزار دلار

در روزهایی که نام پیرمرد آلمانی به عنوان جدی ترین گزینه استقلال برای هدایت تیم نقل محافل شده، رسانه های ویتنامی از درخواست مالی جالب این مربی خبر دادند.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از بن بست در مذاکرات با فاتح تریم استقلالی ها باب مذاکره با چند مربی خارجی دیگر را باز کردند که یکی از جدی ترین گزینه ها وینفرد شفر، پیرمرد 67 ساله و سرشناس آلمانی بود که تا یک سال قبل هدایت تیم ملی جامائیکا را در دست داشت.


شفر آلمانی که بنا به ادعای برخی محافل خبری به واسطه روابط خوب با فرهاد مجیدی در دستور کار استقلالی ها قرار گرفت، تا چند روز پیش مذاکرات بسیار فشرده ای را با فدراسیون فوتبال ویتنام در دستور کار قرار داده بود تا جایی که برخی رسانه های این کشور از او و یک مربی آلمانی دیگر به عنوان دو گزینه نهایی برای قبول سکان هدایت تیم ملی ویتنام نام می برند.


سایت danviet ویتنام در گزارشی نوشت:« وینفرد شفر در آخرین مذاکرات خود با فدراسیون ویتنام در تمامی مفاد قرارداد سه ساله به توافق رسید و تنها مشکل به بند مربوط به مسائل مالی این مربی برمی گشت که از فدراسیون درخواست حقوق ماهیانه 40 هزار دلار که در مجموع سالیانه 480 هزار دلار می شد را داشت که مورد موافقت قرار نگرفته است».


این سایت معتبر ویتنامی در ادامه به سایر درخواست های مالی وینفرد شفر مبنی بر پاداش برد و صعود در جام ملت های آسیا و ... نیز اشاره کرد و مدعی شد فدراسیون ویتنام توان پرداخت مبلغی درحدود 600 هزار دلار برای چنین مربی پا به سن گذاشته‌ای را ندارد و در حال چک و چانه زدن با وینفرد شفر است تا با نصف این مبلغ او را به هانوی بکشاند.

 

1244501

دیدگاه‌ها