کد خبر : 1464780 | 10 مهر 1396 ساعت 14:41 | 71.6K بازدید | 1 دیدگاه

یک عضو کمیته فنی تایید کرد 

وینفرد شفر گزینه قریب‌ به یقین هدایت آبی‌ها

به گفته یکی از اعضای کمیته فنی استقلال وینفرد شفر به احتمال فراوان در پایان جلسه کمیته فنی سرمربی آبی‌ها خواهد شد.

وینفرد شفر گزینه قریب‌ به یقین هدایت آبی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، اعضای کمیته فنی باشگاه استقلال دقایقی پیش جلسه‌ای حیاتی با سیدرضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال برگزار کردند تا در مورد سرمربی آینده این تیم تصمیم نهایی گرفته شود. 


گفته می‌شود در پایان این جلسه قرار است سرمربی جدید آبی‌ها رسما انتخاب شود، هرچند که به گفته یکی از اعضای کمیته فنی باشگاه وینفرد شفر به احتمال قریب به یقین هدایت آبی‌ها را برعهده خواهد گرفت. 


این عضو هیات مدیره که نمی‌خواست نامش فاش شود در این باره به ورزش سه گفت: به طور قطع داریم تلاش می‌کنیم که هرچه زودتر سرمربی را معرفی کنیم و ان‎شاالله در پایان جلسه اتفاق‌های خوبی خواهد افتاد. آنچه من می‌توانم به شما بگویم این است که شانس شفر بسیار بیشتر از سایر گزینه‌ها است و احتمال اینکه به عنوان سرمربی استقلال انتخاب شود بسیار زیاد است. 


شفر 67 ساله در حالی گزینه اصلی هدایت استقلال است که در تیم‌هایی مثل جامائیکا و کامرون سابقه سرمربیگری دارد و با سابقه فعالیت در العین امارات به مربیگری در حوزه خلیج فارس هم کاملا آشناست و به نظر می‌رسد آبی‌ها با او می‌توانند سروسامانی به وضعیت بد این روزهای خود بدهند.

 

البته این خبر هنوز رسمی نیست و قرار است در پایان جلسه امروز کمیته فنی تصمیم نهایی گرفته شود. باید امیدوار بود با توجه به تاکید وزیر، سرمربی جدید بتواند استقلال را به روزهای اوج خود در سالهای گذشته برگرداند.

دیدگاه‌ها