کد خبر : 1465453 | 13 مهر 1396 ساعت 18:47 | 29.3K بازدید | 0 دیدگاه

آقا فیروز با تفکرات ضد خارجی و دفاع چپ جدید!

گسترش فولاد در حالی مقابل نفت مسجدسلیمان به برتری رسید که فیروز کریمی تغییرات زیادی در ترکیب تیمش ایجاد کرد.

آقا فیروز با تفکرات ضد خارجی و دفاع چپ جدید!

به گزارش "ورزش‌سه"، با حضور فیروز کریمی در راس کادرفنی تیم گسترش فولاد این تیم با ترکیبی تقریبا جوان و متحول شده مقابل نفت مسجدسلیمان در جام حذفی حضور پیدا کرد. کریمی که در گذشته نشان داده رابطه خیلی خوبی با بازیکنان خارجی ندارد، در بازی اخیر هم از نفرات خارجی گسترش فولاد استفاده نکرد و بیشتر به نفرات جوان میدان داد.


یکی از اتفاقات دیگر در ترکیب گسترش فولاد استفاده از یوسف سیدی در پست دفاع چپ توسط کریمی بود. سیدی که معمولا به عنوان وینگر در فوتبال ایران و ترکیب گسترش دیده شده، در نیمه دوم بازی با نفت مسجدسلیمان به عنوان مدافع چپ بازی کرد.


بعد از مصدومیت میلاد فخرالدینی در اواخر نیمه دوم، فیروز کریمی تصمیم گرفت هادی موسوی را از دفاع چپ به سمت راست خط دفاعی ببرد و به همین خاطر سیدی در پست دفاع چپ قرار گرفت و با استفاده از سرعت خود و توانایی اش در دریبل و نبردهای تن به تن توانست عملکرد خوبی نیز داشته باشد. 


استفاده از سیدی در پست دفاع چپ می تواند اقدام جالبی در گسترش فولاد باشد که مسعود ابراهیم زاده را اوایل فصل به نفت آبادان داد. البته مهرداد قنبری باتجربه نیز به عنوان دفاع چپ در گسترش فولاد حضور دارد که در بازی های آینده می تواند با نظر کریمی در ترکیب قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها