کد خبر : 1466380 | 18 مهر 1396 ساعت 12:40 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

موفقیت دختر ایرانی در تست باشگاه اماراتی

دهقان، اولین لژیونر دوچرخه سواری بانوان

عضو تیم ملی بانوان دوگانه، به یک تیم دوچرخه سواری در امارات پیوسته است.

دهقان، اولین لژیونر دوچرخه سواری بانوان

به گزارش "ورزش سه"، ماندانا دهقان که در سال های اخیر درخشش خوبی در رشته دوگانه داشته و در سطح آسیا و حتی جهان در مسابقات مختلف شرکت کرده، به عنوان اولین لژیونر دوچرخه سواری بانوان ایران خودش را معرفی کرده است. 


او که سال گذشته به عنوان هفتمی رقابت های دوگانه قهرمانی جهان رسیده بود، اخیرا مورد توجه مسئولان باشگاه اَلاصَیل (Al Asayl ) قرار گرفته که در رشته دوچرخه سواری فعالیت می کند. دهقان با عقد قراردادی به این تیم اماراتی پیوسته و با حجاب اسلامی برای آنها رکاب می زند تا خودش را به عنوان اولین لژیونر تاریخ دوچرخه سواری بانوان مطرح کند. 

 

1246090


این دختر دوچرخه سوار که البته رشته اصلی فعالیتش دوگانه محسوب می شود، از طریق تست گیری به باشگاه اماراتی پیوسته است و قرار است از این پس با پیراهن این باشگاه اماراتی در مسابقات بین المللی شرکت کند. 


ماندانا دهقان در خصوص لژیونر شدنش به سایت ورزش بانوان گفت: روز تست‌گیری علاوه بر من، ۲ نماینده از ایرلند، یک نفر از آمریکا، اردن، مراکش و امارات حاضر شده بودند که در نهایت ۵ نفر انتخاب شدیم و قرارداد همکاری با این باشگاه را امضا کردیم.

 

1246091


او همچنین اعلام کرد که قرار است در اولین مسابقه تور چهار مرحله‌ای دوچرخه‌سواری که ۲۹ مهر ماه در تایلند برگزار می‌شود، در کنار تیمش شرکت کند.

دیدگاه‌ها