کد خبر : 1466402 | 18 مهر 1396 ساعت 14:13 | 23K بازدید | 0 دیدگاه

نویل: فرگوسن در آنفیلد سشوار را روشن می‌کرد

گری نویل، کاپیتان سابق منچستریونایتد مدعی شد که فرگوسن در آنفیلد بیش از هرجایی عصبانی می‌شد و به اصطلاح سشوار را روشن می‌کرد.

نویل: فرگوسن در آنفیلد سشوار را روشن می‌کرد

به گزارش "ورزش سه"، فریادهای فرگوسن از این جهت که بسیار بلند و مهلک بودند، از سوی بازیکنان یونایتد به سشوار تشبیه می‌شدند. حال نویل مدعی شد که اهمیت دیدار با لیورپول باعث می‌شد تا فرگی سشوار را با قدرت بالایی روشن کرده و فریادهای عجیبی بزند.

 

 

1246108

 

 

او گفت:" فرگوسن در بازی‌های بزرگ شخصیتی متفاوت داشت. او در بازی های عادی معمولا آرام بود ولی در تقابل با لیورپول و سیتی رفتاری بسیار شدید داشت.  او در بازی‌های بزرگ رفتاری دیگر داشت و راستش را بخواهید، با ثبات ترین عصبانیت را در آن موقع از او دیدم.

 

مردم راجع به سشوار صحبت می‌کنند ولی راستش را بخواهید در طول فصل قضیه سشوار خیلی تکرار نمی‌شد ولی بیشترین جایی که می‌دیدید سشوار روشن شود، در آنفیلد بود، در بین دو نیمه و یا گاهی پایان بازی.

 

معمولا او در پایان بازی یک گوشه می‌نشست و چیزی نمی‌گفت و همه حدود 25 دقیقه دوش می‌گرفتند. او نمی‌توانست شکست در آنفیلد را تحمل کند. اگر پیروز می‌شدیم، بدون توجه به اینکه چگونه بازی کردیم، بهترین اتفاق جهان برایش بود."

دیدگاه‌ها