کد خبر : 1466407 | 18 مهر 1396 ساعت 13:57 | 15.6K بازدید | 0 دیدگاه

ولز بدون بیل؛ اژدهای بدون آتش (یادداشت)

گرت بیل که به دلیل مصدومیت از رقابت‌ها دور است، از خانه شاهد شکست تیم ملی کشورش برابر ایرلند و پایان رویای حضور در جام جهانی 2018 روسیه بود.

ولز بدون بیل؛ اژدهای بدون آتش (یادداشت)

به گزارش "ورزش سه"، گرت بیل خودِ ولز است. کسی نمی‌تواند اهمیت ستاره رئال مادرید برای اژدهایان را رد کند. در حضور بیل، ولز تیمی است که حضور در نیمه نهایی یورو 2016 فرانسه را تجربه کرده است؛ اما در غیاب مرد 100 میلیون یورویی رئال مادرید وضعیت متفاوت است. ستاره 28 ساله در دو بازی اخیر تیم ملی کشور به دلیل مصدومیتی که برایش در دیدار برابر دورتموند پیش آمد، غایب بوده است. مصدومیتی که می‌تواند باعث از دست دادن بازی برابر تاتنهام در لیگ قهرمانان اروپا نیز شود.


گل جیمز مک‌کلین تیم مارتین اونیل را به پیروزی در زمین ولز و پلی آف جام جهانی رساند. در این مسابقه ولز به دنبال این بود تا مالکیت توپ را به دست بگیرد؛ اما مالکیت 71 درصدی هیچ سودی برای آن‌ها نداشت.


بیل در ماه‌های اخیر وضعیت خوبی در مادرید ندارد و توسط هواداران تیمش بارها هو شده است. اما در بازگشت به ولز، او یک قهرمان ملی است. در حضور "کاردیف اکسپرس" در ترکیب تیم کریس کلمن، آن‌ها در 48 درصد بازی‌هایشان به پیروزی رسیده‌اند اما جالب اینجاست که در نبود ستاره شماره 11 کهکشانی‌ها، تنها در 15 درصد مسابقات پیروز زمین مسابقه را ترک کرده‌اند.


در این بازی تام لاورنس و بن وودبورن قرار بود آتش اژدها باشند اما آن‌ها نتوانستند هیچ لحظه جادویی را رقم بزنند. با توجه به نتایج سایر بازی‌ها، تیم میزبان تنها با پیروزی می‌توانست به پلی آف برسد و مساوی برای آن‌ها کافی نبود.


ولزی‌ها در این مسابقه رو به سانترهای پرتعداد آورده بودند. آن‌ها بارها توپ را بر روی دروازه حریف ارسال کردند اما در نبود ستاره‌شان، توانایی تهدید کردن دروازه حریف را نداشتند و مدافعان ایرلند کنترل اوضاع را در دست گرفته بودند.


در مقابل مردان مارتین اونیل مالکیت توپ را به حریف داده بودند و به خوبی از اندوخته‌شان دفاع کردند و در نهایت در دیداری که در آن آمار گواه به برتری ولز می‌داد، پسران سبز پوش به پیروزی رسیدند.


قبل از این شکست، کریس کلمن ترکیب فعلی ولز را "نسل طلایی" خوانده بود اما در نبود بیل، خبری از نسل طلایی برای اژدهایان نیست. حالا آن‌ها باید جام جهانی را از خانه تماشا کنند و یکی از بزرگ‌ترین بازیکنان دنیا مهم‌ترین رقابت دنیا را از دست داده است!

دیدگاه‌ها