کد خبر : 1466716 | 19 مهر 1396 ساعت 16:15 | 25.3K بازدید | 0 دیدگاه

گرت بیل و کابوس وارترین روزهای فوتبالی

گرت بیل، ستاره ولزی رئال مادرید یکی از غایبین مهم جام جهانی روسیه خواهد بود.

گرت بیل و کابوس وارترین روزهای فوتبالی

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ولز برای صعود به پلی آف جام جهانی به یک تساوی برابر ایرلند نیاز داشت. در واقع همه چیز به خودش بستگی داشت؛ اما در ورزشگاه میلینیوم کاردیف با یک گل به ایرلند باخت تا ناکام بزرگ لقب بگیرد. گرت بیل این بازی را از روی سکوها تماشا کرد؛ چرا که به دلیل مصدومیت نمی توانست کشورش را در این مسابقه مرگ و زندگی همراهی کند.

 

 

1246457

 

 

در هر صورت بیل از روی سکوها شاهد حذف ولز بود و حالا باید 4 سال دیگر منتظر بماند تا بلکه در 32 سالگی بتواند شانس حضور در جام جهانی را به دست بیاورد. کمتر کسی تصور می کرد که تیم ولز، تیم شگفتی ساز یورو 2016 که به جمع 4 تیم هم راه یافته بود، نتواند به جام جهانی صعود کند.

 

این روزها بدون شک برای بیل کابوس وار سپری می شوند؛ وقتی بدانیم که او همچنان مصدوم است و مشخص نیست چه زمانی فرصت بازی برای رئال را پیدا خواهد کرد. بیل بر خلاف چند سال اخیر حتی در فهرست 30 نامزد نهایی توپ طلا هم قرار نگرفت که این هم برای او یک ناکامی بزرگ محسوب می شود.

 

 

1244068

 

 

امید رئالی ها برای ریکاوری روحی بیل به زیدان دوخته شده که همیشه و در همه حال پشتیبان ستاره ولزی بوده است. در فصلی که رئال از کمبود مهاجم و فقر گلزنی رنج می برد، بازگشت بیل به روزهای اوج، امری حیاتی به نظر می رسد و باید دید زیزو چگونه از این آزمون خارج خواهد شد.

دیدگاه‌ها